Who is online? | In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests None Most users ever online was 106 on Thu Dec 19, 2019 4:08 pm |
Άλλοι Καταζητούμενοι |  |
Άλλοι Φημισμένοι |  |
Ομάδες Κυνηγών | Wolfpack School of the Wolf |
Ομάδες Ναυτικών | Dragon Storm |
| | Ιδέες για το παιχνίδι | |
|
+39Eustass Kid Galadan Roronoa Zoro DIRK Ace RIP YokaiJester Axis Heiwajima Lummynia Isnogood Phoenix Marco Destr0 tsitakos ΚακοςΑντμιν MummRaTheEternal Rikuo pashalis hunder Argon Ryo D. Amidamaru Daianos Tempest Kanra alex 1010 Ilmordius metalgunner Mangaki Daddy Hellgar el gatos F_A_I Mayakovsky Roni el Latino Badboy Makoto Euryale Drakon Destro Noctis SlipKnoTaS 43 posters | |
Author | Message |
---|
Euryale Pirate


Όνομα Χαρακτήρα : Markessa Thalassa Posts : 904 Location : IN A BARBIE WORLD Join date : 2012-10-28 Age : 28
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Oct 28, 2012 8:46 pm | |
| Λοιπόν προτάσεις, ίσως σας φανούν λίγο περίεργες εφόσον στο προηγούμενο forum δεν υπήρχαν ούτε καν ως προς συζήτηση αλλά νομίζω ότι είναι καλές. 1) Θα ήταν ωραίο στο παιχνίδι να υπήρχε πλοκή, δηλαδή οι πράξεις του καθενός να είχαν και κάποιο αποτέλεσμα στον κόσμο του παιχνιδιού. Ως παράδειγμα θα φέρω ένα περιστατικό του προηγούμενου forum. Το νησί του ferum είχε καταστραφεί και οι περισσότεροι πολίτες του είχαν δολοφονηθεί στην ιστορία ενός μέλος. Όμως παρόλο που είχε αναγραφεί και στην εφημερίδα ως ένα αξιόλογο γεγονός οι παίχτες συνέχισαν να γράφουν ιστορίες παρόντος στο νησί λες και δεν είχε συμβεί τίποτα και μπορούσαν ακόμα να δολοφονήσουν τον ήδη νεκρό βασιλεία. Επίσης θα ήταν καλό τα boss να μην είναι cannon characters, δηλαδή χαρακτήρες από το anime ώστε 1) Να μην γίνεται να πεθάνουν και 2) Να μην υπάρχουν 2 όμοια devil fruit. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια τελείως διαφορετική ιστορία από εκείνη του anime/manga και θα υπάρχει λογική και χρονική σειρά των γεγονότων. 2) Αριστοκρατικές οικογένειες. Θα ήταν καλό να υπήρχαν κάποιες οικογένειες όπως είναι οι celestrial dragons στο one piece που θα έχουν κάποιο κύρος. Ο χαρακτήρας που είχα ήταν μέλος μιας τέτοιας οικογένειας όμως η φήμη του ονόματός μου άλλαζε ανάλογα από την οπτική γωνία του καθενός. Για αυτό προτείνω να υπάρχουν 4 ή 5 συγκεριμένες οικογένειες, εκ των οποίων θα μπορεί να επιλέξει ο κάθε παίχτης. Η κάθε οικογένεια θα έχει τη δική της έδρα, οικονομική κατάσταση και φήμη την οποία αρχικά θα την καθορίζουν οι admin και αργότερα θα επηρεάζεται από τις πράξεις που κάνουν οι παίχτες υπέρ ή εναντίον της. 3) Θα ήταν καλό να υπήρχε η επιλογή για τους παίχτες να γράψουν μια βιογραφία του χαρακτήρα τους καθώς και ένα δείγμα rp. Με αυτόν τον τρόπο θα καθορίζεται το bounty/fame και τα beli που ξεκινάει ο καθένας. Εάν από την άλλη θεωρήτε ότι είναι καλό όλοι να ξεκινούν από το μηδέν τότε να υπάρχει τουλάχιστον η επιλογή να βάλουν απλά ένα δείγμα rp ώστε να καθοριστεί εάν μπορούν να είναι μέλη μια αριστοκρατικής οικογένειας (2). Αυτά προς το παρόν | |
|  | | Makoto Revolutionary


Όνομα Χαρακτήρα : Eliza E. Mowbray Posts : 1225 Join date : 2012-08-15 Age : 28
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Oct 28, 2012 8:56 pm | |
| - Quote :
- Θα ήταν ωραίο στο παιχνίδι να υπήρχε πλοκή, δηλαδή οι πράξεις του καθενός να είχαν και κάποιο αποτέλεσμα στον κόσμο του παιχνιδιού. Ως παράδειγμα θα φέρω ένα περιστατικό του προηγούμενου forum. Το νησί του ferum είχε καταστραφεί και οι περισσότεροι πολίτες του είχαν δολοφονηθεί στην ιστορία ενός μέλος. Όμως παρόλο που είχε αναγραφεί και στην εφημερίδα ως ένα αξιόλογο γεγονός οι παίχτες συνέχισαν να γράφουν ιστορίες παρόντος στο νησί λες και δεν είχε συμβεί τίποτα και μπορούσαν ακόμα να δολοφονήσουν τον ήδη νεκρό βασιλεία.
Το είχα προτείνει παλιότερα αυτό και μου είπανε ότι θέλει αρκετή σκέψη. Σκέψου λίγο πόσο δύσκολο θα είναι να αναστηλώνουν ολόκληρα νησιά, ας προσπαθήσουν να είναι και λίγο πιο ρεαλιστικοί οι παίκτες. Πιστεύω ότι για να υπάρξει χρονικό, θέλει μεγάλη δουλειά. Το πιο εφικτό να γίνει πάνω σ' αυτό είναι να μπαίνουν τα πιο σημαντικά σημεία εφόσον πρόκειται να δημιουργηθεί και εφημερίδα αν κρίνω από τα ranks. Με βρίσκει σύμφωνη βέβαια να δημιουργηθεί κάτι σαν χρονικό, πάντα μου άρεσε η ιδέα. Όσο για το 3, μπορείς να ξεκινήσεις από ένα νησί από το μηδέν και να κάνεις πολλές ιστορίες πάνω στο νησί αυτό για να δείξεις την απόκτηση του bounty σου. Έτσι το έχω αντιληφθεί τουλάχιστον εγώ. | |
|  | | Noctis Citizen


Όνομα Χαρακτήρα : Lavi Pendragon Posts : 1293 Join date : 2012-10-19 Age : 30
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Oct 28, 2012 9:38 pm | |
| Το μονο που δεν μου αρεσει ειναι το δευτερο που προτεινεις. Στις ιστοριες του ο καθε ενας μπορει να γραψει οτι θελει πανω κατω για το παρλεθον του. Αν το πας για παραταξη, οχι δεν το προτεινω και σου ειχα πει την γνωμη μου περι αυτου στο παρελθον.
Σχετικα με αυτο που λες για τους χαρακτηρες του One Piece. Το προβλημα εδω ειναι σε τι Era ημαστε. Αν ημαστε 2 χρονια μετα τον πολεμο της Marineford , θα μπορουσαν να μπουν ανωνυμα Boss που θα φτιαχναμε εμεις. Ειναι λιγο ενα θεμα αυτο , οχι ομως πως ειναι κακη ιδεα. Αρχικα πρεπει να μαθουμε σε τι Era ημαστε. | |
|  | | Badboy Marine


Όνομα Χαρακτήρα : Red Fullman Posts : 1341 Join date : 2012-08-22 Age : 30
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Mon Oct 29, 2012 10:04 am | |
| - Euryale wrote:
- Λοιπόν προτάσεις, ίσως σας φανούν λίγο περίεργες εφόσον στο προηγούμενο forum δεν υπήρχαν ούτε καν ως προς συζήτηση αλλά νομίζω ότι είναι καλές.
1) Θα ήταν ωραίο στο παιχνίδι να υπήρχε πλοκή, δηλαδή οι πράξεις του καθενός να είχαν και κάποιο αποτέλεσμα στον κόσμο του παιχνιδιού. Ως παράδειγμα θα φέρω ένα περιστατικό του προηγούμενου forum. Το νησί του ferum είχε καταστραφεί και οι περισσότεροι πολίτες του είχαν δολοφονηθεί στην ιστορία ενός μέλος. Όμως παρόλο που είχε αναγραφεί και στην εφημερίδα ως ένα αξιόλογο γεγονός οι παίχτες συνέχισαν να γράφουν ιστορίες παρόντος στο νησί λες και δεν είχε συμβεί τίποτα και μπορούσαν ακόμα να δολοφονήσουν τον ήδη νεκρό βασιλεία. Επίσης θα ήταν καλό τα boss να μην είναι cannon characters, δηλαδή χαρακτήρες από το anime ώστε 1) Να μην γίνεται να πεθάνουν και 2) Να μην υπάρχουν 2 όμοια devil fruit. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια τελείως διαφορετική ιστορία από εκείνη του anime/manga και θα υπάρχει λογική και χρονική σειρά των γεγονότων.
2) Αριστοκρατικές οικογένειες. Θα ήταν καλό να υπήρχαν κάποιες οικογένειες όπως είναι οι celestrial dragons στο one piece που θα έχουν κάποιο κύρος. Ο χαρακτήρας που είχα ήταν μέλος μιας τέτοιας οικογένειας όμως η φήμη του ονόματός μου άλλαζε ανάλογα από την οπτική γωνία του καθενός. Για αυτό προτείνω να υπάρχουν 4 ή 5 συγκεριμένες οικογένειες, εκ των οποίων θα μπορεί να επιλέξει ο κάθε παίχτης. Η κάθε οικογένεια θα έχει τη δική της έδρα, οικονομική κατάσταση και φήμη την οποία αρχικά θα την καθορίζουν οι admin και αργότερα θα επηρεάζεται από τις πράξεις που κάνουν οι παίχτες υπέρ ή εναντίον της.
3) Θα ήταν καλό να υπήρχε η επιλογή για τους παίχτες να γράψουν μια βιογραφία του χαρακτήρα τους καθώς και ένα δείγμα rp. Με αυτόν τον τρόπο θα καθορίζεται το bounty/fame και τα beli που ξεκινάει ο καθένας. Εάν από την άλλη θεωρήτε ότι είναι καλό όλοι να ξεκινούν από το μηδέν τότε να υπάρχει τουλάχιστον η επιλογή να βάλουν απλά ένα δείγμα rp ώστε να καθοριστεί εάν μπορούν να είναι μέλη μια αριστοκρατικής οικογένειας (2).
Αυτά προς το παρόν Συμφωνω και πιστευω οτι γινεται. Για να δωσω και την λυση: Μια στο τοσο, οταν ενας αντμιν θα διαβαζει μια καλη ιστορια για το νησι που εγιναν μεγαλες αλλαγες που του αρεσουν, να αλλαζει την περιγραφη συμφωνα με την ιστορια και οι επομενοι να γραφουν συμφωνα με αυτη. Λιγο παραπανω δουλεια απο τους Αντμινς. Κατα τα αλλα ευκολο.Οχι. Πολλοι παιζουν το παιχνιδι για αυτους τους NPC και αμα χαθουν θα χαθει και η μεγαλυτερη αισθηση του One Piece, καθως θα εχει μεινει μονο η γεωγραφια, για την οποια ουτε ξερουμε πολλα αλλα ουτε ειναι και τοσο ελκυστικη.Κλαιν να σου πω την αληθεια.... Ουτε σημαντικο ειναι, ουτε δυσκολο. Εγω πιστευω πως δεν χρειαζεται να γινει κατι τετοιο γιατι εκτος οτι δεν μας ανεφερε καποια τοσο μεγαλη οικογενια οσο οι Tenryubito, α) στις ιστοριες σου εσυ καθοριζεις τις αντιδρασεις, οποτε βολευεσαι β) Οταν ειναι να κανεις κοινη με αλλον, ειτε τον εχεις προειδοποιησει με ΠΜ ειτε απλα συναντησες εναν ανθρωπο που δεν ηξερε/ενοιαζε για τις οικογενιες αυτες.Υπαρχει... Και λεγεται "Κανω την πρωτη ιστορια, ιστορια παρελθοντος"Να φανταστω θες να κανεις αριστοκρατισα που δεν ακολουθησε τους ευγενεις τροπους και το εσκασε γινομενη μια outlaw πειρατινα ή μια dedicated επαναστατρια?? | |
|  | | Destro Administrator


Όνομα Χαρακτήρα : Destro Posts : 2474 Join date : 2012-08-12 Age : 33
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Mon Oct 29, 2012 12:50 pm | |
| 1) Δεν μπορεί να επιβληθεί συγκεκριμένη χρονική σειρά των γεγονότων. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να δώσουμε την Era που βρισκόμαστε, αλλά και πάλι ο κάθε παίκτης "τρέχει" τον χαρακτήρα του με τον δικό του ρυθμό, οπότε κι αυτό δεν είναι κάτι σημαντικό. Ακόμα και να αλλάζουμε περιγραφές σε νησιά στα οποία γίνονται σημαντικά γεγονότα, ο άλλος μπορεί να πει ότι επισκέφτηκε το νησί πριν αυτά συμβούν ή πολύ αργότερα.
2) Παίζουμε το One Piece και οι χαρακτήρες πρέπει να είναι απ'το One Piece. Αλλιώς ας κάνουμε δικό μας κόσμο και να το γυρίσουμε σε DnD, που είναι δοκιμασμένη και πετυχημένη συνταγή.
3) Αντί για οικογένειες, υπάρχουν οι παρατάξεις. Αν το σκεφτείς το ίδιο πράγμα κάνουν. Ανάλογα με τους χαρακτήρες που υπάρχουν σε κάθε παράταξη, επηρεάζονται αναλόγως.
4) Υπάρχει στην φόρμα χαρακτήρα. Το "προσωπικότητα" συμπεριλαμβάνει λίγο λόγια για τον χαρακτήρα. Τα υπόλοιπα τα γράφει στην ιστορία( πως ξεκινάει, κτλ). | |
|  | | el Latino Pirate


Όνομα Χαρακτήρα : Silver Latino Elf Posts : 4367 Location : lost Join date : 2012-12-15 Age : 29
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Dec 15, 2012 8:23 pm | |
| Γιατι δεν υπαρχει επιλογη του Αρχαιολογου? | |
|  | | Roni Simple Member


Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya Posts : 9295 Location : Shin Sekai Join date : 2012-10-19 Age : 32
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Dec 15, 2012 8:40 pm | |
| Γιατι δεν είχε κάποιο λόγο να υπάρχει... Αρχαιολογοι γενικά δεν υπήρχαν μετά από την διάλυση της Ohara... | |
|  | | Noctis Citizen


Όνομα Χαρακτήρα : Lavi Pendragon Posts : 1293 Join date : 2012-10-19 Age : 30
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Dec 15, 2012 8:42 pm | |
| - Roni wrote:
- Γιατι δεν είχε κάποιο λόγο να υπάρχει...
Αρχαιολογοι γενικά δεν υπήρχαν μετά από την διάλυση της Ohara... Επιπλεον το γεγονος οτι εζησε ενας και υπαρχει στο πληρωμα του Luffy δεν σημαινει οτι πρεπει να υπαρχει και στο παιχνιδι. Μπορεις ομως να γραφεις νομιζω στις ιστοριες σου οτι ησουν ενα απο τα ατομα που εζησαν απ την καταστροφη της Ohara και οτι ξερεις να διαβαζεις ιερογλυφικα. Για το τελευταιο περιμενε για καλο και για κακο απαντηση απο admin. | |
|  | | Destro Administrator


Όνομα Χαρακτήρα : Destro Posts : 2474 Join date : 2012-08-12 Age : 33
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Dec 15, 2012 8:44 pm | |
| - Silver Latino Elf wrote:
- Γιατι δεν υπαρχει επιλογη του Αρχαιολογου?
Στις ιστορίες σου μπορείς να λες ότι είσαι αρχαιολόγος, δεν υπάρχει θέμα. Απλά σαν ειδικότητα μάχης δεν χρειάζεται να υπάρχει. | |
|  | | el Latino Pirate


Όνομα Χαρακτήρα : Silver Latino Elf Posts : 4367 Location : lost Join date : 2012-12-15 Age : 29
Character sheet Remaining Health: 100%
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Dec 16, 2012 7:53 am | |
| δηλαδη θα μπορω να λεω οτι ειμαι αρχαιολογος αλλα παραλληλα θα πρεπει για τις μαχες να ειμαι και μουσικος πχ? | |
|  | | Sponsored content
 | Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι  | |
| |
|  | | | Ιδέες για το παιχνίδι | |
|
Similar topics |  |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| Οδηγίες |  |
Οδηγίες για Νέα Μέλη |  |
Latest topics | » Spam House
by Ace RIP Mon Jan 16, 2023 8:03 pm
» Random Spamming
by Portgas D. Ace Tue Jul 14, 2020 8:52 pm
» [Αρχη-αποστολη] Η πρώτη αποστολη
by Baka Mon Apr 20, 2020 6:41 am
» {Αρχή-Φρούτο}Golden Tournament: The Beginning
by pashalis hunder Thu Apr 16, 2020 6:12 am
» [Αρχή] Something Wicked Your Way Comes,Part Three:My Vengeance Ends!
by metalgunner Tue Apr 07, 2020 9:54 pm
» [Αρχή-Αποστολή-Αναβάθμιση ειδικότητας] Η Παράδοση! Marines Vs Deathly Killers!!
by Rikuo Tue Apr 07, 2020 3:05 pm
» [Αρχή - Αποστολή] Δέκα μέτρα κι ένα κόψε
by Makoto Wed Apr 01, 2020 10:56 pm
» Eliza E. Mowbray(Εγκρίθηκε)
by Roronoa Zoro Wed Apr 01, 2020 8:09 am
» [Αρχή] The Sacra Ligua pirate alliance
by DIRK Thu Mar 26, 2020 12:54 pm
|
Most Wanted |
|
Πειρατικά πληρώματα | Punisher Pirates
Bloodlust Pirates  |
|