Greek One Piece RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Greek One Piece Role Playing Game
 
HomeΑρχικήSearchLatest imagesRegisterLog in
To Greek One Piece Rpg διαθέτει Server στο Discord , μπορείτε να μας βρείτε πατώντας ΕΔΏ
Καλώς ορίσατε στο Greek One Piece Rpg! Εάν είστε νέος παίκτης παρακαλώ διαβάστε για το forum/παιχνίδι μας πατώντας ΕΔΩ
Για δημιουργία νέου χαρακτήρα δείτε ΕΔΩ
Μπορείτε να βρείτε τις νέες αλλαγές/προσθήκες στο παιχνίδι πατώντας ΕΔΏ
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there are 13 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 13 Guests

None

Most users ever online was 106 on Thu Dec 19, 2019 4:08 pm
Άλλοι Καταζητούμενοι
Άλλοι Φημισμένοι
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates




Ομάδες Κυνηγών
Wolfpack
School of the Wolf
Ομάδες Ναυτικών
Dragon Storm

 

 Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Υποδειγματικός Χαρακτήρας   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Sep 26, 2012 2:40 pm

Υποδειγματικός Χαρακτήρας

Παρακάτω θα δείτε πως θα πρέπει να είναι ο χαρακτήρας σας πάνω-κάτω [τα hide από το συγκεκριμένο ποστ λείπουν για να μπορείτε να βλέπετε τα πάντα].

Γενικές πληροφορίες του χαρακτήρα


Όνομα Χαρακτήρα: Shanks
Ψευδώνυμο: Red-Hair
Παράταξη: Πειρατής
Ηλικία: 39
Φύλο: Άνδρας
Φυλή: Άνθρωπος
Προσωπικότητα: Ήρεμος, χωρατατζής αλλά δεν δέχεται να ενοχλούν δικούς του ανθρώπους.
Θάλασσα/Νησί: East Blue/Dawn Island
Ειδικότητα: Ξιφομάχος
Περιγραφή: Ψηλός, κοκκινομάλλης και με μια χαρακιά στο αριστερό του μάτι. Επίσης, έχει χάσει το αριστερό του χέρι.
Στόχος: Να δει τον Luffy ως μεγάλο πειρατή.
Εικόνα: Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Shanks1



Στατιστικά του χαρακτήρα


Δύναμη: 16
Άμυνα: 14
Αντοχή: 15
Ταχύτητα: 15
Ενέργεια: 300


Ειδικές Δυνάμεις χαρακτήρα


Όνομα Πρώτης Ειδικής Δύναμης:
Περιγραφή:
Τιμή:

Όνομα Δεύτερης Ειδικής Δύναμης:
Περιγραφή:
Τιμή:

Όνομα Τρίτης Ειδικής Δύναμης:
Περιγραφή:
Τιμή:

Όνομα Τέταρτης Ειδικής Δύναμης:
Περιγραφή:
Τιμή:

Όνομα Πέμπτης Ειδικής Δύναμης:
Περιγραφή:
Τιμή:


Τεχνικές χαρακτήρα


Λίστα γνωστών τεχνικών:





Φρούτο του διαβόλου


Φρούτο του Διαβόλου:
Τύπος φρούτου:


Haki

Haki Points:

Kenbunshoku Haki:

Busōshoku Haki:

Haōshoku Haki:


Χρηματική αξία χαρακτήρα:



Εξοπλισμός:

Weapons:





Helmet:

Armor:

Leggings/Legplates:

Pauldrons:

Gloves:

Boots/Sandals:

Rings:




Earrings:




Necklace:
Belt:
Sheaths:




General Accesory:



Χώρος Αποθήκευσης:








Μέσο μεταφοράς:
Boat

Αντικείμενα από Boss:


Γενικά αντικείμενα:



---> Πατήστε εδώ για να επιστρέψετε στο αρχικό ποστ των οδηγιών <---


Last edited by SlipKnoTaS on Thu Oct 18, 2012 9:57 pm; edited 9 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Γενικές οδηγίες μάχης   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Sep 26, 2012 6:11 pm




Γενικές οδηγίες μάχης


Ζημιά/Αύξηση ζωής Ειδικών Δυνάμεων και Ειδικοτήτων ανά κατηγορία:


ΚατηγορίαΑπλή ζημιά/αύξηση ζωήςΣυνεχόμενη ζημιά/αύξηση ζωής
Newbie5010
Normal10020
Expert20040
Master30060
Professional40080
Grand Line Legend40080
New World Newbie40080
New World Normal40080
New World Expert40080
New World Master40080
New World Professional40080
New World Legend40080
Legend of the 7 Seas40080
Godlike40080




Ενέργεια: Μόλις τελειώσει η μάχη θα κάνετε post στο topic του χαρακτήρα σας με την ενέργεια την οποία μείνατε. Αν είστε ο νικητής της μάχης, για να ξαναγεμίσει η ενέργειά σας θα πρέπει να περάσουν 24 ώρες από την στιγμή που θα τελειώσετε τα 10 ποστ ιστορίας σας (εξαιρείται η μάχη στην θάλασσα που ο νικητής δεν κάνει ποστ. Εκεί πρέπει απλά να περάσουν 24 ώρες από το τέλος της μάχης).
Αν είστε ο ηττημένος της μάχης, για να ξαναγεμίσει η ενέργειά σας θα πρέπει να περάσουν 24 ώρες από την στιγμή που θα τελειώσετε τα 10 επιπλέον ποστ που πρέπει να κάνετε.
Η Ενέργεια που έχετε, την οποιαδήποτε στιγμή, φαίνεται στο Character Sheet του λογαριασμού σας (το οποίο φαίνεται και σε κάθε σας ποστ). Η Ενέργεια αναγράφεται εκεί πέρα πάντα με ποσοστό (αν π.χ. γράφει 60%, τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε το 60% της ενέργειάς σας) και αυτό γίνεται για να μην ξέρει κάποιος με πόση ακριβώς ενέργεια είστε. Αν έχετε κάνει κάποια μάχη με παίκτη και στην εναπομείναντα ενέργεια (Remaining Health) γράφει ένα ποσοστό και "No-PvP" (παράδειγμα: "30% No-PvP"), αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να δεχθείτε PvP.


Σημειώσεις:


  • Αν ο αντίπαλος έχει Logia φρούτο τότε πρέπει να έχετε Busōshoku Haki ή να έχετε κάποιο Kairoseki όπλο για να τον πολεμήσετε αλλιώς δεν θα τον επηρεάζει κανένα σας χτύπημα ή δύναμη.

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε κάθε γύρο μια ειδική δύναμη ή μια επιπλέον επίθεση λόγω διαφοράς ταχύτητας ή οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείται όπως οι ειδικές δυνάμεις, μαζί με την επίθεσή σας.


  • Προσοχή: Για να χρησιμοποιήσετε μια Ειδική Δύναμη/Haki/Οτιδήποτε χρησιμοποιείται ως ειδική δύναμη/κλπ, πρέπει ο αντίπαλος να έχει κάνει κάποια κίνηση στον προηγούμενο γύρο. (ο πρώτος γύρος του παίχτη που παίζει πρώτος εξαιρείται)

  • Όλες οι ειδικότητες και ειδικές δυνάμεις (του χαρακτήρα ή των αντικειμένων του χαρακτήρα) χρησιμοποιούνται μια φορά η κάθε μία.

  • Η ενέργεια δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 0. Επίσης, δεν μπορεί να περάσει το μέγιστο της αρχικής σας ζωής (σε περίπτωση αύξησης της ζωής σας π.χ. από δύναμη).

  • Οι ζημιές των ειδικών δυνάμεων δεν μειώνονται από την άμυνα του αντιπάλου και ο αντίπαλος δεν μπορεί να αντιδράσει σε αυτές.



Όλα τα παραπάνω ισχύουν για οποιαδήποτε μάχη (είτε με παίκτη είτε με boss).





Last edited by SlipKnoTaS on Thu Oct 01, 2015 2:52 pm; edited 10 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Ιστορίες (πληροφορίες-περιορισμοί)   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Sep 26, 2012 6:13 pm

Ιστορίες (πληροφορίες-περιορισμοί)


-Ιστορία και προϋποθέσεις για να θεωρείται σωστή:
Μια ιστορία θα πρέπει να αποτελείται από 10 ποστ για να θεωρείται σωστή και ολοκληρωμένη ιστορία (εκτός από ειδικές περιπτώσεις). Στα 10 πρώτα ποστ η μέγιστη βαθμολογία σε belli είναι 30.000. Από εκεί και πέρα, κάθε ποστ (μετά των 10 πρώτων) βαθμολογείται ξεχωριστά με μέγιστη βαθμολογία 3.000 belli ανά ποστ. Κάθε ποστ στην ιστορία θα πρέπει να αποτελείται από 5 ολοκληρωμένες (ή αλλιώς γεμάτες) σειρές, για να βαθμολογηθεί. Για να διεκδικήσετε όμως την μέγιστη δυνατή βαθμολογία (πιο εύκολα), κάθε ποστ στην ιστορία σας θα ήταν καλύτερο να αποτελείτε από 7 ολοκληρωμένες (ή αλλιώς γεμάτες) σειρές κατά μέσο όρο σε όλα τα ποστ. Το πρώτο ποστ της ιστορίας, με το τελευταίο ποστ της ιστορίας, θα πρέπει να έχουν διαφορά μισής ώρας. Π.χ. Αρχίζω ιστορία στις 12 το μεσημέρι. Το τελευταίο ποστ της ιστορίας πρέπει να γίνει τουλάχιστον στις 12:30.

-Έναρξη συγγραφής της ιστορίας σας:
Μόλις ξεκινάτε μια ιστορία, δίπλα στον τίτλο του topic (είτε αριστερά είτε δεξιά) βάζετε [Αρχή] και μόλις τελειώσετε το αλλάζετε σε [Τέλος].

-Μάχη με Boss ή Minion Boss και ιστορία:
Για να πολεμήσετε με κάποιο Boss (ή Minion Boss), του νησιού που βρίσκεστε, θα πρέπει να φτάσετε στην ιστορία σας στο σημείο που το πολεμάτε. Επίσης, δεν μπορείτε να γράψετε στην ιστορία ότι νικάτε κάποιο από τα boss χωρίς να το έχετε κάνει πρώτα σε μια μάχη μαζί του. Όπως ξέρετε μια απλή ιστορία αποτελείτε απο τουλάχιστον 10 ποστ.Μέσα στα 10 ποστ αυτά, έχετε το δικαιωμα να πολεμήσετε boss και minion boss ή 2 minion boss. Αν θελω περα απο αυτα τα 10 ποστ να πολεμίσετε με minion boss η bβοσσ, πρεπει να κάνετε επιπλέον 5 ποστ ανα μάχη, δηλαδή βρίσκομαι σε ένα νησί που έχει 1 boss και 3 minion boss, μπορώ όλα αυτά να τα πολεμήσω σε 20 (10+5+5) ποστ ιστορίας.

-Μάχη με παίκτη(PvP) και ιστορία:
Αν η μάχη γίνει σε κάποιο νησί, τότε αφού τελειώσει η μάχη ένας από τους δύο παίκτες (έπειτα από συνεννόηση μεταξύ τους) θα κάνει ποστ στην ιστορία του άλλου. Μπορεί να κάνει μόνο ένα ποστ και μετά να συνεχίσει στην δικιά του ή να συνεχίσουν και οι δύο στην ίδια ιστορία μαζί. [Λεπτομέρειες για το πως γίνεται η μάχη, στις οδηγίες για μάχες ανάμεσα σε παίκτες]

-Τέλος ιστορίας:
Κάθε φορά που τελειώνετε μια ιστορία θα πρέπει να την ποστάρετε στο topic "Τελειωμένες ιστορίες", εδώ, για να θεωρείται ότι έχει τελειώσει. Για να παραμείνετε στο ίδιο νησί θα πρέπει να κάνετε ένα εξτρά ποστ στην ιστορία σας (που δεν μετράει φυσικά στον αριθμό των απαραίτητων ποστ) ότι μένετε στο νησί. Αν δεν γίνει αυτό το ποστ τότε θεωρείστε ότι φεύγετε από το νησί και η επόμενη ιστορία σας θα πρέπει να είναι αναγκαστικά σε άλλο νησί μετά από τις 3 ώρες ταξιδιού. Μια ιστορία, αφού ποσταριστεί στις Τελειωμένες ιστορίες, θα βαθμολογείται από κάποιον διαχειριστή.

-Παρέμβαση άλλου παίκτη σε ιστορία άλλου παίκτη:
Για να εμπλακείτε σε ιστορία άλλου παίκτη υπάρχουν 2 τρόποι: Α) Να πάρετε άδεια από τον ίδιο.  και Β) Να τον προκαλέσετε σε μάχη (που εκεί αναγκαστικά πρέπει να κάνετε έστω και ένα ποστ μαζί του).

-Παρέμβαση Διαχειριστών/Storyteller σε ιστορίες:
Οι διαχειριστές και οι StoryTeller μπορούν ανά πάσα ώρα και στιγμή σε οποιαδήποτε ιστορία σας.

-Ειδικές ιστορίες:
Στον τίτλο κάθε ιστορίας, αν δεν είναι απλή, θα βάζετε και την αντίστοιχη ονομασία, π.χ. [Αποστολή]. Οι ιστορίες αυτές μπορεί να αποστολές, φρούτου, βιβλίου, παρελθόντος, κλπ κλπ. Δεν κερδίζετε τίποτα παραπάνω από αυτές τις ιστορίες στην βαθμολόγηση (από θέμα χρημάτων).
Στις αποστολές/δουλειές, θα βάζετε στο πρώτο σας ποστ, μέσα σε hide, την αποστολή/δουλειά την οποία εκτελείτε στην ιστορίας σας.
Επίσης, στις ιστορίες παρελθόντος δεν μπορείτε να έχετε ανάμειξη με κανέναν παίκτη (ούτε κοινή ιστορία ούτε μάχη) και δεν μπορείτε να κάνετε ούτε μάχη με boss/minion boss. Ακόμη, δεν μπορείτε να τις συνδυάσετε με κανέναν άλλο τύπο ειδικής ιστορίας (π.χ. δεν μπορείτε να κάνετε ιστορία παρελθόντος και φρούτου μαζί) εκτός από ιστορία Τεχνικής(το Minion που αγοράσατε γνωρίζει ήδη κάποια τεχνική και στην ιστορία αυτή περιγράφετε πως την έμαθε). Η ιστορία παρελθόντος θα είναι μόνο ιστορία παρελθόντος και τίποτα άλλο.

Σημαντική σημείωση: Οι αποστολές για να θεωρηθούν επιτυχημένες, θα πρέπει να έχουν βαθμολογία άνω των 15.000 belli (το όριο αυξάνεται κατά 1.500 για κάθε ποστ μετά των 10 πρώτων που κάνετε).

-Περιορισμοί σε ιστορίες:
1) Στις ιστορίες γράφετε τις περιπέτειες του χαρακτήρα σας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείτε να εμπλέξετε τον χαρακτήρα σας στο όλο σενάριο του One Piece. Σκεφτείτε ότι το παιχνίδι είναι ένας λίγο διαφορετικός κόσμος με επίκεντρο τον χαρακτήρα σας. Να προσέχετε, λοιπόν, τι γράφετε και να μην γίνεστε υπερβολικοί στις ιστορίες σας γιατί αλλιώς θα έχετε μειώσεις στην βαθμολογία σας. [Με λίγα λόγια, μην εμπλέκετε τον χαρακτήρα σας με χαρακτήρες του One Piece που δεν υπάρχουν στις περιγραφές των νησιών που πάτε ή έστω και αν το κάνετε, φροντίστε να μην είστε υπερβολικοί.]
2) Κάθε μέρα θα μπορείτε να περνάτε από δύο νησιά. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτά τα δύο νησιά θα μπορείτε να κάνετε όσες ιστορίες θέλετε την μέρα.
3) Εφόσον έχετε χαρακτήρα minion ο οποίος είναι σε διαφορετικό νησί από τον κεντρικό σας χαρακτήρα, έχετε το δικαίωμα να γράφεται παράλληλα μια ιστορία και γι αυτόν. Το maximum είναι τόσες ιστορίες όσα και τα minion που βρίσκονται χωριστά από τον κεντρικό χαρακτήρα. Εφόσον κεντρικός και minion είναι στο ίδιο νησί, δεν επιτρέπεται να γράφετε δύο διαφορετικές ιστορίες ταυτόχρονα.
4) Στις ιστορίες σας επιτρέπονται οι απλές και ελαφρές βρισιές. Επίσης, μην χρησιμοποιείται βρισιές όταν αναφέρεστε σε παίκτη άλλου (εκτός αν έχετε πάρει την άδειά του). Προσοχή λοιπόν, με το πως εκφράζεστε.
5) Για να χρησιμοποιήσετε κάποιον από τους βασικούς χαρακτήρες του νησιού (αναγράφονται στην περιγραφή του) ως Boss θα πρέπει να μας το δικαιολογήσετε πάρα πολύ καλά για να το δεχθούμε αλλιώς θα είναι μείον στην ιστορία σας.
6) Αν σε κάποιο νησί που υπάρχει κάποιος NPC [αναγράφεται στην περιγραφή του κάθε νησιού, θα υπάρχει το "{NPC}" δίπλα στο όνομά του] κάνετε κάτι που είναι κατά του (π.χ. να γράψετε ότι σκοτώνετε κάποιο σημαντικό πρόσωπο για αυτόν ή να καταστρέψετε το σπίτι του-κτλπ)[θα το κρίνουμε εμείς], τότε θα μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε και να σας προκαλέσουμε σε μάχη. Στην περίπτωση αυτή δεν μπορείτε να αρνηθείτε την μάχη (ανεξαρτήτως δύναμης του NPC, οι NPC δεν ανήκουν σε κατηγορίες) και στην περίπτωση ήττας από κάποιον NPC οι συνέπειες είναι ίδιες με τις συνέπειες του ηττημένου σε μάχη με άλλο παίκτη, αναγράφονται εδώ.
7) Αν βρίσκεστε σε βάση Marine ή Revolutionary και στην ιστορία σας κάνετε "χαμό" τότε θα μπορούμε να σας στείλουμε κάποιον από τους αντίστοιχους NPC για να σας κυνηγήσει (ακόμα και αν δεν είναι NPC στο νησί εκείνο)[θα το κρίνουμε εμείς αν θα πρέπει να γίνει ή όχι με βάση την ιστορία σας].
8) Με βάση τα νούμερα 6 και 7, ένας NPC θα μπορεί να σας κυνηγήσει ακόμα και εκτός του νησιού του [αν το κρίνουμε ότι πρέπει] και όπως γράφουμε στο νούμερο 6, δεν θα μπορείτε να αρνηθείτε μάχη από οποιονδήποτε NPC.



Last edited by SlipKnoTaS on Sun Oct 04, 2015 2:46 pm; edited 22 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Ταξίδια (πληροφορίες-κανόνες)   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Sep 26, 2012 6:17 pm

Ταξίδια (πληροφορίες-κανόνες)


Κανόνες ταξιδιού για όλους τους παίκτες:

Αρχικές Θάλασσες:
Για να ταξιδέψετε απο σε κάποιο νησί των αρχικών θαλασσών σε ένα άλλο πρέπει να περιμένετε 3 ώρες ενώ αν θέλετε να ταξιδέψετε απο ένα νησί μιας θάλασσας σε νησί άλλης(για παράδειγμα απο East Blue σε North Blue) θα πρέπει να περιμένετε 6 ώρες.Επίσης  η ομάδα του παιχνιδιού δημιούργησε έναν χάρτη των αρχικών θαλασσών επάνω σε μια εικόνα που βρήκαμε , ωστε να ομορφύνει το παιχνίδι και να σας κατατοπίζει στα ταξίδια που κάνετε!Το λινκ του χάρτη υπάρχει και στις 4 αρχικές θάλασσες !
East Blue ,West Blue ,South BlueNorth Blue .


Μεγάλη Γραμμή:
Για να μπείτε στην Μεγάλη Γραμμή, θα πρέπει πρώτα να έχετε περάσει τουλάχιστον 4 νησιά της αρχικής θάλασσας και να έχετε αγοράσει Log Pose, η οποία υπάρχει σε νησιά των αρχικών θαλασσών. Μετά αφού κάνετε μια ιστορία των 5 ποστ στο Reverse Mountain-Twin Cape, είστε έτοιμοι να ταξιδέψετε στην Μεγάλη Γραμμή. Το πρώτο νησί που θα πάτε θα είναι τυχαίο (με ένα random ανάμεσα στον αριθμό των διαθέσιμων νησιών) και από εκεί και μετά θα ακολουθήσετε την διαδρομή στην οποία πετύχατε. Κάποια νησιά μπορεί να είναι κοινά σημεία για 2 (ή και παραπάνω) διαδρομές. Σε εκείνα τα νησιά πάλι θα βγαίνει με τυχαίο αριθμό το νησί στο οποίο θα πάτε. Αυτός είναι ένας τρόπος με τον οποίο υπάρχει πιθανότητα να αλλάξετε διαδρομή. Ένας άλλος τρόπος να αλλάξετε διαδρομή είναι να αποκτήσετε κάποιο Eternal Pose για νησί άλλης διαδρομής. Το ταξίδι για κάθε επόμενο νησί είναι 3 ώρες. Με τα Eternal Pose για κάθε νησί που προσπερνάτε για να πάτε σε αυτό που θέλετε, περιμένετε άλλες 3 ώρες (για κάθε νησί) [Δηλαδή αν είστε στο 4ο νησί της διαδρομής σας και θέλετε να πάτε στο 2ο νησί της ίδιας διαδρομής (ή ακόμα και άλλης), θα πρέπει να περιμένετε 6 ώρες].
ΠΡΟΣΟΧΉ Όσοι ανήκετε στην παράταξη των πειρατών και μπαίνετε στην Μεγάλη Γραμμή θα πρέπει αναγκαστικά να κάνετε την πορεία απ το 1ο νησι που βρεθήκατε έως τo Sabaody Archipelago (φυσικά επιτρέπετε να  αλλάζετε και διαδρομές εάν έχετε την αναβαθμισμένη ειδικότητα του πλοηγού) απο εκει και περα να έχετε το δικαίωμα να πάρετε 8 Εternal Poses απο νησιά (για παράδειγμα Alabasta  ,Karakuri Island κ.α) και ταξιδεύετε μονο σε αυτά(εξαίρεση αποτελεί η  Jaya οπου μπορείτε να κάνετε το ταξίδι στην Skypiea και μετά να βρεθείτε σε τυχαίο νησί.Στην Skypiea, στο Thriller Bark ,  στο Flying Fish Riders' Base και στα Marineford, Navarone Island μπορείτε να πάτε, υπερβαίνοντας τον κανόνα των 8 νησιών πέρα της διαδρομής). Αφού επισκεφτείτε αυτά τα νησιά επιστρέφετε απευθείας στο Sabaody Archipelago χωρίς να μπορείτε να κάνετε ενδιάμεσες στάσεις και έπειτα ξεκινάτε το ταξίδι για το Fishman Island(οι πειρατές/επαναστάτες ενω οι Marines και οι Bounty Hunters, αντί να πληρώσουν για coating και να πάνε μέσω του Fishman island, μπορούν να ζητήσουν άδεια να περάσουν από το Mariejois.)
Μαγαζιά με αρκετές eternal pose υπάρχουν στο Sabaody Archipelago , στην Water 7 και στην Jaya

Ειδικά Νησιά της Μεγάλης Γραμμής: Enies Lobby, Marineford, Navarone Island: Πηγαίνεις μόνο με Eternal Pose (εξαιρούνται οι Marines που μπορούν να δεχθούν κάποια αποστολή για εκεί). , Thriller Bark: Θα εμφανίζεται ανά διαστήματα σε τυχαία νησιά των διαδρομών (από το 5ο νησί και μετά). , Flying Fish Riders' Base: Μπορείς να πας μετά το 7ο νησί της κάθε διαδρομής αλλά από εκεί μετά πρέπει να πας αναγκαστικά στο Sabaody Archipelago.
Τον χάρτη της Μεγάλης Γραμμής με τις διαδρομές θα τον βρείτε εδώ.

White Sea:
Knock Up Stream


Χρησιμοποιώντας τον πίδακα νερού που βρίσκεται στη θαλάσσια περιοχή γύρω από το νησί Jaya, μπορείτε να ανεβείτε στους ουρανούς και συγκεκριμένα στη Skypiea. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να γράψετε μία ιστορία στο  με 5 ποστ το ελάχιστο Angel Island εξηγώντας το πως βρεθήκατε στο ιπτάμενο νησί και το τι επιλέξατε να κάνετε στην είσοδο για την Skypiea, την Heaven's Gate. Στο τίτλο της ιστορίας θα πρέπει να υπάρχει το "Knock Up Stream".
Στην Heaven's Gate θα πρέπει να πληρώσετε 100,000 belli για να περάσετε χωρίς επιπτώσεις, αλλιώς θεωρήστε παραβάτες και θα πρέπει υποχρεωτικά να πολεμήσετε τον στρατό της Skypiea.
Εφόσον ολοκληρώσετε αυτά που θέλετε να κάνετε στο νησί (αν είστε παραβάτες θα πρέπει να κερδίσετε τον Enel πριν φύγετε) και έρθει η ώρα να επιστρέψετε στην Μ.Γραμμή χρησιμοποιείτε το random (1-7)με ποστ στον χαρακτήρα σας, ώστε να προκύπτει ο νέος προορισμός σας από το 6ο νησί της κάθε διαδρομής.


Κάθοδος στο Fishman Island:
Αφού φτάσετε στο Sabaody Archipelago, τον τελικό προορισμό όλων των διαδρομών της Μ.Γραμμής , θα κάνετε coating το καράβι σας και θα φύγετε για το Fishman Island  και από εκεί θα ταξιδέψετε για τον Νέο Κόσμο.
Περισσότερες πληροφορίες για την κάθοδο στο Fishman Island μπορείτε να βρείτε εδώ

Νέος Κόσμος:
Ο χρόνος που θα κάνετε για να φτάσετε απο το Fishman Island στο πρώτο νησί του Ν. Κόσμου είναι 4 ώρες.Το πρώτο νησί που θα πάτε θα είναι τυχαίο (Θα κάνετε ποστ στον χαρακτήρα σας με ένα random ανάμεσα στα 3 νησιά της 1ης Σειράς ) .Όπως έγινε με το πρώτο νησί στο οποίο ήλθατε στον Ν.Κόσμο , έτσι θα συμβεί και στις επόμενες 4 Σειρές μέχρι το Bleak Island .
Να σημειωθεί πως απο την 1η Σειρά μέχρι την 5η Σειρά ταξιδεύετε περνώντας μόνο ένα νησί ανα Σειρά , χωρίς να μπορείτε να πάτε σε 2ο νησί της ίδιας σειράς.
Η διάρκεια του ταξιδιού ανάμεσα στα νησιά του Νέου Κόσμου  είναι 3 ώρες (εκτός αν έχετε αναβαθμισμένο πλοίο κ.α).
Απο το Bleak Island μπορείτε να διαλέξετε που θα ταξιδέψετε.Οι επιλογές σας αυτές είναι τα Farming Islands(οπου και εκεί θα ταξιδεύετε ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς) και τα νησιά απο τα οποία ξεκινούν οι περιοχές των Yonko (Big Mom Territory - Cacao Island / Kaido Territory - Middlede Snowlands / Blackbeard Territory - Foodvalten / Shanks Territory - Tauntawa Islands )
Εφόσον διαλέξετε να ταξιδέψετε σε κάποιο νησί απο το οποίο ξεκινά η περιοχή κάποιου Yonko θα πρέπει να ακολουθήσετε όλη την συγκεκριμένη διαδρομή προς το νησί στο οποίο κατοικεί (διχως να επιτρέπετε να γυρίσετε πίσω η να ταξιδέψετε αλλού) και να τον πολεμίσετε . Μετά την μάχη γυρίζετε στο Bleak Island.Εάν χάσατε απο τον yonko, μπορείτε να επιστρέψετε απευθείας στο νησί για ''ρεβανς'' χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψετε στα υπόλοιπα νησιά της περιοχής του.

Ειδικά Νησιά του Νέου Κόσμου:  G-5, Marine HQ: Πηγαίνεις μόνο με Eternal Pose (εξαιρούνται οι Marines που μπορούν να δεχθούν κάποια αποστολή για εκεί). Neo Baltigo : Πηγαίνεις μόνο με Eternal Pose (εξαιρούνται οι Επαναστάτες που μπορούν να δεχθούν κάποια αποστολή για εκεί) ,  Germa Kingdom, Zou: Θα εμφανίζονται ανά διαστήματα  κοντά στο Bleak Island.

Ήρεμη Θάλασσα:

Τα ταξίδια προς και απο την ήρεμη θάλασσα έχουν διαφοροποιήσεις αναλόγως σε ποια θάλασσα είστε πριν και που θέλετε να πάτε, αναλυτικά κάτω

Μεγάλη Γραμμή και Αρχικές θάλασσες:



Νέος Κόσμος και Αρχικές θάλασσες:


Νέος Κόσμος και Μεγάλη Γραμμή :


Ταξίδι απο Μεγάλη Γραμμή προς Νεο Κόσμο μέσω της Calm Belt χωρίς να έχετε περάσει απο το Fishman Island δεν μπορείτε να κάνετε






Μερικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα στις παρατάξεις:

  1. Νέος Κόσμος: Οι Marines και οι Bounty Hunters, αντί να πληρώσουν για coating και να πάνε μέσω του fishman island, μπορούν να ζητήσουν άδεια να περάσουν από το Mariejois.






Last edited by SlipKnoTaS on Sat Nov 10, 2012 10:13 pm; edited 11 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Παίκτης του μήνα-Ιστορία του μήνα   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Oct 03, 2012 8:13 pm

Παίκτης του μήνα-Ιστορία του μήνα


Παίκτης του Μήνα:

Για να γίνει κάποιος παίκτης του μήνα θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους (P.o.M. Points) ανάμεσα σε όλους τους παίκτες.

Συγκέντρωση πόντων (P.o.M. Points):

Πόντους παίρνετε με κάθε ιστορία σας που βαθμολογείται. Κάθε ιστορία (ανά 10 ποστ) βαθμολογείται από 0 έως 10 P.o.M. Points. Οι πόντοι που μαζεύετε κάθε μήνα μετράνε μόνο για αυτόν τον μήνα. Μετά ξεκινάτε πάλι από το 0 για τον επόμενο μήνα.
Η αμοιβή για τον παίκτη του μήνα είναι 30.000 belli.

Ιστορία του Μήνα:

Κάθε μήνα θα βγαίνει και η ιστορία του μήνα. Η ιστορία αυτή θα αποφασίζεται ανάμεσα στους Διαχειριστές μετά από ψηφοφορία τους.
Η αμοιβή για τον παίκτη με την ιστορία του μήνα είναι 20.000 belli.




Last edited by SlipKnoTaS on Thu Oct 18, 2012 6:40 pm; edited 5 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Κατηγορίες PvP-Χαρακτήρων   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Oct 03, 2012 8:34 pm

Κατηγορίες PvP-Χαρακτήρων

Παρακάτω στον πίνακα, οι κατηγορίες των χαρακτήρων αναλυτικά. Τα στατιστικά, οι δυνάμεις και η χρηματική αξία που έχει στον πίνακα για την κάθε κατηγορία, είναι πόσα χρειάζεσαι για να ανήκεις στην κάθε κατηγορία (στα στατιστικά το δεύτερο μισό είναι μέχρι πόσα μπορείς να είσαι σε εκείνη την κατηγορία). Τα έπαθλα ένταξης, τα παίρνεις με το που μπεις στην αντίστοιχη κατηγορία. Όλοι ξεκινάτε ως No Category με την δημιουργία του χαρακτήρα σας.


ΚατηγορίεςΣτατιστικάΔυνάμειςΧρηματική αξίαΈπαθλα ένταξης
No Category0-74---
Newbie75-99Μία δύναμη500.000 belli+2 Στατιστικά / +5 Haki Points
Normal100-149Δύο δυνάμεις1.500.000 belli+4 Στατιστικά / +10 Haki Points
Expert150-199Τρεις δυνάμεις2.700.000 belli+6 Στατιστικά / +15 Haki Points
Master200-299Τέσσερις δυνάμεις3.500.000 belli+8 Στατιστικά / +20 Haki Points
Professional300-399Πέντε δυνάμεις4.200.000 belli+10 Στατιστικά / +25 Haki Points
Grand Line Legend400-499Πέντε δυνάμεις5.300.000 belli+15 Στατιστικά / +35 Haki Points
New World Newbie500-599Πέντε δυνάμεις6.400.000 belli+20 Στατιστικά / +40 Haki Points
New World Normal600-699Πέντε δυνάμεις7.500.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points / 1 minion χαρακτήρας
New World Expert700-799Πέντε δυνάμεις8.600.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points / 1 βιβλίο φρούτου του διαβόλου της επιλογής σας
New World Master800-899Πέντε δυνάμεις9.700.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points / 1 minion χαρακτήρας με αναβαθμισμένη ειδικότητα
New World Professional900-999Πέντε δυνάμεις10.800.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points / 1 minion χαρακτήρας με αναβαθμισμένη ειδικότητα και φρούτο του διαβόλου (Η λίστα επιλογής φρούτου είναι περιορισμένη σε zoan και ορισμένα paramecia )
New World Legend1000-1399Πέντε δυνάμεις+Signature Skill12.000.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points /500.000 belli
Legend of the 7 Seas1400-1999Πέντε δυνάμεις+Signature Skill13.000.000 belli+20 Στατιστικά / +50 Haki Points / 1 νησί βάση στον νέο κόσμο(Η επιλογή θα ειναι ανάμεσα στα farming islands)
Godlike2000-∞Πέντε δυνάμεις+Signature Skill15.000.000 belli1 Unique αντικείμενο που θα φτιάξετε και θα του δώσετε 100 πόντους στατιστικών
Ένα παράδειγμα αλλαγής κατηγορίας παρακάτω:
Είναι ένας παίκτης No Category, μόλις έχει μπει στο παιχνίδι. Για να γίνει Newbie θα πρέπει είτε να φτάσει τα 75 στατιστικά, είτε να φτάσει, ο παίκτης του, χρηματική αξία 500.000. Δεν έχει επιλογή για το αν θα ανέβει κατηγορία, με το που φτάσει είτε τα απαραίτητα στατιστικά είτε την χρηματική αξία, αλλάζει κατηγορία κατευθείαν.




Last edited by SlipKnoTaS on Thu Oct 18, 2012 6:40 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Οδηγίες μάχης με Boss   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeWed Oct 03, 2012 11:15 pm




Οδηγίες μάχης με Boss

Γενικές πληροφορίες-κανόνες:

  • Τα boss ελέγχονται από τους διαχειριστές. Δηλαδή οι διαχειριστές θα χειρίζονται τα boss και θα παίζουν ως αυτά.

  • Δεν χρειάζεται να πολεμήσετε αναγκαστικά κάποιο boss του νησιού. Επίσης, δεν χρειάζεται να πολεμήσετε πρώτα το boss για να πολεμήσετε κάποιο minion boss. Μπορείτε με όποια σειρά θέλετε να τα πολεμήσετε και μπορείτε να πολεμήσετε όσα θέλετε (φυσικά με τον περιορισμό των ποστ ανά boss που ισχύει για τα πολεμήσετε).

  • Για να πολεμήσετε κάποιο boss θα πρέπει να έχεις φτάσει στην ιστορία σου, στο σημείο που το πολεμάς.

  • Δεν μπορείς να γράψεις στην ιστορία σου ότι νικάς κάποιο boss αν δεν το έχεις κάνει και πάντα μετά από μια μάχη πρέπει στην ιστορία να γράφεις σύμφωνα με το αποτέλεσμα της μάχης (δηλαδή αν έχασες, θα πρέπει να γράψεις ότι έχασες).

  • Όπως ξέρετε μια απλή ιστορία αποτελείτε απο τουλάχιστον 10 ποστ.Μέσα στα 10 ποστ αυτά, έχετε το δικαίωμα να πολεμήσετε boss και minion boss ή 2 minion boss. Αν θελω περα απο αυτα τα 10 ποστ να πολεμίσετε με minion boss η bοσσ, πρεπει να κάνετε επιπλέον 5 ποστ ανα μάχη, δηλαδή βρίσκομαι σε ένα νησί που έχει 1 boss και 3 minion boss, μπορώ όλα αυτά να τα πολεμήσω σε 20 (10+5+5) ποστ ιστορίας..

  • Την επίθεση την ξεκινάει ο παίκτης που προκαλεί το boss (στις μάχες με boss δεν παίζει ρόλο η ταχύτητα, ο παίκτης παίζει πάντα πρώτος).

  • Αν κάποιος παίκτης χάσει από boss τότε μπορεί κάποιος άλλος παίκτης να πάει να τον σώσει. Το ποστ για να σώσεις κάποιον, πρέπει να γίνει μέσα σε 2 ώρες. Το ποστ θα γίνεται σε νέο topic, με την ίδια φόρμα μάχης και απλά θα αναγράφεται κάπου στο ποστ ότι σώζεις τον Χ παίκτη από το boss αυτό. Αφού ένας παίκτης χάσει από boss τότε ο admin, στο ποστ που θα κάνει για να ανακοινώσει το αποτέλεσμα, θα γράψει αν ο παίκτης επιθυμεί να σωθεί. Ο παίκτης μπορεί είτε εκείνη την στιγμή είτε μέσα στις 2 ώρες, που μπορεί να σωθεί, να κάνει ποστ (στο topic της μάχης του με το boss) ότι δεν θέλει να σωθεί για να συνεχίσει την ιστορία του. Το ποστ αυτό θα είναι φανερό, για να μπορούν να δουν οι παίκτες ότι δεν επιθυμεί σώσιμο ο παίκτης, έτσι ώστε να μην πάνε τζάμπα μέχρι το νησί αν είχανε σκοπό να τον σώσουν. Αν κερδίσει τότε σώζει τον παίκτη που είχε χάσει αλλά το όνομά του δεν μπαίνει στην λίστα νικητών και δεν παίρνει τα βραβεία νίκης με το μπος. Αν θέλει να πολεμήσει το μπος για να πάρει τα βραβεία, μπορεί να το κάνει αλλά θα πρέπει να κάνει άλλα 10 ποστ ιστορίας (δηλαδή στην περίπτωση που σώσει κάποιον από μπος και θέλει να το νικήσει και για τα βραβεία, θα πρέπει να κάνει 20 ποστ ιστορίας). Κάποιος παίκτης θα μπορεί να σωθεί είτε από άλλον παίκτη, είτε από μίνιον χαρακτήρα δικό του, είτε από μίνιον χαρακτήρα άλλου παίκτη.

  • Αν νικήσεις ένα μπος που δίνει στατιστικά, να μπορείς να τα μοιράσεις όπως θέλεις στους χαρακτήρες σου, οι οποίοι όμως βρίσκονται στο ίδιο νησί εκείνη την χρονική στιγμή.

  • Ανα 2 μάχες με boss που δίνουν πόντους στατιστικών, κερδίζετε τα στατιστικά επι δυο τα οποια μοιράζονται αναγκαστικά στον βασικό χαρακτήρα και σε κάποιο minion σας ή σε  2 minion σας.
    Παράδειγμα, πολεμώ πρώτα το boss A που δινει 5 στατιστικά και έπειτα το Βoss B που δίνει 10 πόντους στατιστικών, τα στατιστικά που θα δοθούν επι δυο θα είναι του τελευταίου που πολέμησα, στην προκειμένη περίπτωση του boss B  . Αυτα τα 10 στατιστικά που κερδίζω τα μοιράζω στον βασικό μου χαρακτήρα και τα επιπλέον 10 τα δίνω στο minion Α. Έχω όμως την δυνατότητα να μοιράσω 10 στατιστικά στο minion A και 10 στο minion B .
    Το παραπάνω ισχύει και για τις μάχες με τα minion boss



Για να πολεμήσετε ένα boss/minion boss, θα πάτε εδώ και θα κάνετε νέο topic (από το κουμπί "new topic"). Στον τίτλο θα βάλετε το όνομα του χαρακτήρα σας, το αν είναι boss ή minion boss αυτό που πολεμάτε και το νησί στο οποίο βρίσκεται [π.χ. Soguro VS Boss(Elbaf)]. Στο πρώτο αυτό ποστ, θα πάρετε και θα βάλετε την παρακάτω φόρμα συμπληρωμένη. Αφού κάνετε το ποστ, οι διαχειριστές θα αναλάβουν να συνεχίσουν την μάχη, ποστάρωντας ως το boss που πολεμάτε.
Υποδειγματική μάχη με μπος


Φόρμα μάχης με boss:
Code:

[b]Όνομα χαρακτήρα:[/b]

[b]Παράταξη:[/b]

[b]Link ιστορίας:[/b]

[b]Link Boss:[/b]

[b]Στατιστικά:[/b][hide]

[/hide]

[b]Δυνάμεις:[/b][hide]

[/hide]

[b]Πρώτη επίθεση:[/b][hide]


[rand]1,6[/rand]
[/hide]


Αποτελέσματα Νίκης
Αν κερδίσετε boss τότε παίρνετε τα βραβεία που δίνει με την εξής εξαίρεση (σε κάθε περίπτωση παίρνετε τα belli και τα haki points): Αν το boss δίνει στατιστικά και κάποιο μοναδικό αντικείμενο, τότε επιλέγετε μόνο ένα από τα δύο. Αν το boss δίνει μόνο στατιστικά τα παίρνετε κανονικά.
Ακόμα τα αντικείμενα από τα boss των αρχικών δεν γίνεται να κλαπούν/πωληθούν/ανταλλαχθούν.

*Τι ισχύει για νίκη με boss/minion boss σε κάθε 2η μαχη.

Αν το boss δίνει μοναδικό αντικείμενο μπορείτε να το πάρετε στο μινιον σας(το οποιο αντικείμενο δεν θα μπορει να μεταφερθεί μετέπειτα στον βασικό χαρακτήρα σας, παραμόνο σε άλλα μινιον σας) και δεν θα του δώσετε και τα στατιστικά τα οποία θα παρει ο βασικός.
Αν πάρετε το μοναδικό αντικείμενο στον βασικό χαρακτήρα σας θα δώσετε στο μινιον χαρακτήρα κανονικά τα στατιστικά που εδινε το μπος

Αποτελέσματα Ήττας

Αν ένας παίκτης χάσει από Boss τότε κάνει αναγκαστικά άλλα 10 ποστ ιστορίας στο ίδιο νησί (είτε στην ίδια ιστορία, είτε σε νέα ιστορία).
Από εκεί και πέρα, οι Ναυτικοί και οι Επαναστάτες μπορούν να δεχθούν και τιμωρία από τους ανωτέρους τους (τις υψηλές βαθμίδες) αν αυτοί το κρίνουν ότι πρέπει.







Last edited by SlipKnoTaS on Thu Oct 29, 2015 6:29 pm; edited 8 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Οδηγίες μάχης ανάμεσα σε παίκτες-PvP (Player vs Player)   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeThu Oct 04, 2012 7:02 pm

Οδηγίες μάχης ανάμεσα σε παίκτες-PvP (Player vs Player)

Γενικές πληροφορίες-κανόνες:

  • Σε μια μάχη μεταξύ παικτών, αυτός που κάνει την πρόκληση της μάχης είναι ο επιτιθέμενος και ο άλλος είναι ο αμυνόμενος.
  • Από την στιγμή που θα γίνει το topic για την μάχη, κανένας από τους εμπλεκόμενους δεν μπορεί να συνεχίσει να γράφει ιστορία. Θα πρέπει πρώτα να τελειώσουν την μάχη τους.
  • Αφού τελειώσει η μάχη, οι δύο παίκτες θα συνεννοηθούν μεταξύ τους και ένας από τους δύο θα κάνει τουλάχιστον ένα ποστ στην ιστορία του άλλου. Μετά μπορούν είτε να συνεχίσουν να γράφουν μαζί, είτε να επιστρέψουν στις ιστορίες τους και να συνεχίσουν μόνοι τους. Αυτό γίνεται μόνο στην περίπτωση που η μάχη γίνεται σε νησί. Στην περίπτωση μάχης στη θάλασσα, δεν χρειάζεται να γίνει κάποιο ποστ ιστορίας κάπου (επειδή δεν υπάρχουν ιστορίες στην θάλασσα).
  • Από την στιγμή που θα γίνει το topic για την μάχη, ο αμυνόμενος έχει 24 ώρες στην διάθεσή του να απαντήσει στην μάχη. Αν βρίσκεται μέσα στο forum όμως δεν απαντάει, τότε ο επιτιθέμενος μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον Διαχειριστή για να εισηγηθεί επί του θέματος. Αν τώρα, ο αμυνόμενος δεν μπει καθόλου κατά την διάρκεια των 24αρων αυτών ωρών, αναλαμβάνει ένας Διαχειριστής να χειριστεί τον παίκτη του αμυνόμενου για να γίνει η μάχη κανονικά (σε αυτή την περίπτωση η μάχη γίνεται κανονικά. Δηλαδή αν ο αμυνόμενος είχε το δικαίωμα να αρνηθεί, δεν θα χρησιμοποιηθεί επειδή έχει αναλάβει Διαχειριστής). [Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα μπορείτε να μην μπαίνετε επίτηδες για να αναλάβει κάποιος Διαχειριστής την μάχη. Αν υποψιαστούμε ότι γίνεται αυτό, τότε θα υπάρξουν κυρώσεις.]
  • Σε μια μάχη ανάμεσα σε παίκτες, μπορεί να υπάρξει άρνηση της μάχης από τον αμυνόμενο. Αυτό ισχύει μόνο στις περιπτώσεις: α) που ο επιτιθέμενος είναι μεγαλύτερη κατηγορία από τον αμυνόμενο  και β) που ο αμυνόμενος είναι κατηγορίας No Category. Παράδειγμα για την πρώτη περίπτωση: Ένας Expert κάνει επίθεση σε έναν Normal. Ο Normal έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την μάχη καθώς είναι ο αμυνόμενος και είναι μικρότερης κατηγορίας από τον επιτιθέμενο.
  • Μετά την μάχη μεταξύ δύο παικτών, ο αμυνόμενος (της μάχης αυτής) έχει το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε πρόκληση μάχης του κάνει ο ίδιος παίκτης, για τις επόμενες δύο εβδομάδες.



Περιορισμοί μάχης ανάμεσα σε παίκτες (βάση παρατάξεων):

  • Ένας Πειρατής μπορεί να προκαλέσει σε μάχη, παίκτη οποιασδήποτε παράταξης.
  • Ένας Κυνηγός Επικηρυγμένων μπορεί να προκαλέσει σε μάχη, παίκτη οποιασδήποτε παράταξης, εκτός από Ναυτικούς.
  • Ένας Επαναστάτης μπορεί να προκαλέσει σε μάχη, παίκτη οποιασδήποτε παράταξης, εκτός από Επαναστάτες.
  • Ένας Ναυτικός μπορεί να προκαλέσει σε μάχη, παίκτη οποιασδήποτε παράταξης, εκτός από Ναυτικούς.



Μπορείτε να προκαλέσετε κάποιον παίκτη σε μάχη είτε αν βρίσκεστε στο ίδιο νησί είτε στην ίδια θάλασσα. Για να δείτε που βρίσκεται ο παίκτης που θέλετε να προκαλέσετε σε μάχη, θα πάτε στην τελευταία του ιστορία και θα δείτε αν έχει τελειώσει. Αν δεν έχει τελειώσει την ιστορία, τότε βρίσκεται στο νησί που είναι η ιστορία. Αν έχει τελειώσει την ιστορία (αυτό σημαίνει ότι την έχει ποστάρει στις "Τελειωμένες ιστορίες") τότε κοιτάτε αν υπάρχει στο τέλος της ιστορίας κάποιο ποστ που γράφει ότι παραμένει στο νησί. Αν υπάρχει τέτοιο ποστ, τότε βρίσκεται στο νησί και μπορείτε να τον κάνετε κανονικά πρόκληση για μάχη στο νησί. Αν όμως δεν υπάρχει τέτοιο ποστ, τότε σημαίνει ότι βρίσκεται στην θάλασσα. Σε αυτή την περίπτωση, για να μπορέσετε να τον προκαλέσετε σε μάχη, θα πρέπει να βρίσκεστε και εσείς στην θάλασσα (και όχι σε κάποιο νησί) [εννοείται την ίδια που είναι και αυτός] και να έχουν περάσει 3 ώρες από την ώρα που πόσταρε την ιστορία του στις "Τελειωμένες ιστορίες".

Για να προκαλέσετε κάποιον παίκτη σε μάχη, θα πάτε εδώ και θα κάνετε νέο topic (από το κουμπί "new topic"). Στον τίτλο θα βάλετε το όνομα του χαρακτήρα σας και το όνομα του χαρακτήρα του αντίπαλου παίκτη που πολεμάτε [π.χ. Yahiko vs Kururu]. Στο πρώτο αυτό ποστ, θα πάρετε και θα βάλετε την φόρμα επιτιθέμενου συμπληρωμένη. Αφού κάνετε το ποστ, θα στείλετε και ένα προσωπικό μήνυμα (pm) στον παίκτη που προκαλέσατε σε μάχη, λέγοντάς του ότι τον προκαλέσατε σε μάχη. Αυτό γίνεται για να δει ο άλλος ότι κάποιος τον έχει προκαλέσει σε μάχη. Ο παίκτης που δέχεται την επίθεση (αλλιώς αμυνόμενος), απαντάει με ποστ από κάτω με την αντίστοιχη φόρμα του αμυνόμενου συμπληρωμένη. Αν η μάχη είναι να γίνει κανονικά τότε (και μόνο τότε) ξανακάνουν και οι δύο ποστ (πρώτα ο επιτιθέμενος και μετά ο αμυνόμενος) με την φόρμα μάχης συμπληρωμένη. Έπειτα, αυτός που έχει την μεγαλύτερη ταχύτητα κάνει πρώτος επίθεση. Οι φόρμες βρίσκονται παρακάτω.

Φόρμα επιτιθέμενου:
Code:

[b]Όνομα Χαρακτήρα:[/b]

[b]Παράταξη:[/b]

[b]Κατηγορία χαρακτήρα:[/b]

[b]Link ιστορίας:[/b]

[b]Αντίπαλος παίκτης:[/b]

Φόρμα αμυνόμενου:
Code:

[b]Όνομα Χαρακτήρα:[/b]

[b]Παράταξη:[/b]

[b]Κατηγορία χαρακτήρα:[/b]

[b]Link ιστορίας:[/b]

[b]Απάντηση πρόκλησης:[/b]

Φόρμα μάχης:
Code:

[b]Διάλογος:[/b]

[hide]
[b]Στατιστικά χαρακτήρα:[/b]


[b]Επίθεση:[/b]
[rand]1,6[/rand]

[/hide]

Βραβεία μάχης

Βραβεία νικητή:
Ο νικητής παίρνει κάποια στάνταρ βραβεία από την κατηγορία του αντιπάλου του και κάποια εξτρά βραβεία λόγω της παράταξής του. Παρακάτω αναλυτικά.


Βραβεία νικητή:
Ο νικητής παίρνει κάποια στάνταρ βραβεία από την κατηγορία του αντιπάλου του και κάποια εξτρά βραβεία λόγω της παράταξής του. Παρακάτω αναλυτικά.

Α) Βραβεία κατηγορίας:


















Κατηγορία ηττημένουBelliHaki points
No Category10.0002
Newbie20.0004
Normal30.0008
Expert50.00016
Master80.00032
Professional100.00064
Grand Line Legend110.00080
New World Newbie120.00090
New World Normal130.000100
New World Expert140.000110
New World Master150.000120
New World Professional160.000130
New World Legend200.000150
Legend of the 7 Seas250.000200
Godlike300.000250
Β) Βραβεία παράταξης:

  1. Ένας Πειρατής, που έχει νικήσει μάχη με άλλο παίκτη (οποιασδήποτε παράταξης), του κλέβει το 25% των χρημάτων του. [Δηλαδή αφαιρείται το 25% των χρημάτων από τον ηττημένο και το παίρνει ο νικητής]
  2. Ένα Κυνηγός Επικηρυγμένων, που έχει νικήσει μάχη με άλλο παίκτη που έχει επικήρυξη (Πειρατή ή Επαναστάτη), παίρνει ως έπαθλο ένα ποσό από το bounty του αντιπάλου του. Το ποσό αυτό βγαίνει ως εξής: Bounty/1000.
  3. Οι Ναυτικοί και οι Επαναστάτες (ως οργανωμένες παρατάξεις), δεν έχει στάνταρ βραβεία. Οι παρατάξεις τους, τους δίνουν βραβεία κάθε φορά που νικάν κάποιον άλλο παίκτη, αναλόγως την περίσταση.


Σημαντική σημείωση: Μπορείτε, αν θέλετε, να μην πάρετε τα εξτρά βραβεία παράταξης και να κλέψετε από τον αντίπαλο είτε ένα αντικείμενο του εξοπλισμού του, είτε το καράβι του. Ο αντίπαλος δεν είναι υποχρεωμένος να σας πει τι έχει στην κατοχή του αν δεν τον ρωτήσετε. Οπότε να θυμάστε ότι αν νικήσετε μια μάχη, θα πρέπει πρώτα να τον ρωτήσετε αν έχει κάποιο αντικείμενο το οποίο μπορεί να κλαπεί για να σας απαντήσει. Στην περίπτωση που θελήσετε να κλέψετε κάποιο αντικείμενο, ο ηττημένος θα σας πει απλά ότι έχει π.χ. ένα καράβι, 2 σπαθιά, 1 πανοπλία και 1 δαχτυλίδι. Δηλαδή δεν θα σας πει ούτε τι στατιστικά δίνουν και δεν θα σας πει ούτε πως λέγονται τα αντικείμενα (για να μην δείτε από τα μαγαζιά τι στατιστικά δίνουν). [Στην περίπτωση των όπλων (σπαθιών-τόξων, κλπ) λέει αν είναι σπαθί ή τόξο ή οτιδήποτε άλλο είναι το αντικείμενο και το ότι είναι μονόχειρο ή δίχειρο.]
Σημαντικό: Τα αντικείμενα από τα boss των αρχικών δεν γίνεται να κλαπούν/πωληθούν/ανταλλαχθούν, οπότε δεν τα αναφέρετε καν στην περίπτωση που κάποιος θέλει να κλέψει κάποιο αντικείμενό σας.

Βραβεία ηττημένου:
Ο ηττημένος μιας μάχης παίρνει κάποια στάνταρ βραβεία με βάση την κατηγορία του αντιπάλου του. Αυτά είναι στον πίνακα παρακάτω.










Κατηγορία νικητήHaki points
No Category1
Newbie2
Normal4
Expert8
Master16
Professional32
Grand Line Legend40
New World Newbie50
New World Normal60
New World Expert70
New World Master80
New World Professional90
New World Legend100
Legend of the 7 Seas110
Godlike120
Συνέπειες ηττημένου

Α) Περίπτωση μάχης σε νησί:

  • Αν ένας Πειρατής χάσει από Πειρατή ή Επαναστάτη τότε κάνει αναγκαστικά άλλα 10 ποστ ιστορίας στο ίδιο νησί (είτε στην ίδια ιστορία, είτε σε νέα ιστορία).

  • Αν ένας Πειρατής χάσει από Ναυτικό ή Κυνηγό Επικηρυγμένων τότε, αφού τελειώσει την ιστορία του, θα κάνει μια ιστορία στο νησί με την κεντρική βάση των Ναυτικών της θάλασσας που βρίσκεται.

  • Αν ένας Ναυτικός χάσει από Πειρατή ή Επαναστάτη τότε κάνει αναγκαστικά άλλα 10 ποστ ιστορίας στο ίδιο νησί (είτε στην ίδια ιστορία, είτε σε νέα ιστορία) και δέχεται τιμωρία από τον Fleet Admiral (υπάρχει περίπτωση να την γλυτώσει με μια απλή επίπληξη).

  • Αν ένας Κυνηγός επικηρυγμένων χάσει από Πειρατή ή Επαναστάτη ή Κυνηγό επικηρυγμένων τότε κάνει αναγκαστικά άλλα 10 ποστ ιστορίας στο ίδιο νησί (είτε στην ίδια ιστορία, είτε σε νέα ιστορία).

  • Ότι ισχύει για τους Πειρατές ισχύει και για τους επαναστάτες με την διαφορά ότι μπορούν να δεχτούν και τιμωρία από τον Αρχηγό τους.


Β) Περίπτωση μάχης σε θάλασσα:

Είναι ίδιες με τις συνέπειες της μάχης σε νησί, με την μόνη διαφορά ότι η αναγκαστική ιστορία (τα 10 εξτρά ποστ) θα γίνουν, στο νησί που θα πάει ο παίκτης (αν χάσει από Πειρατή ή Επαναστάτη) ή στο νησί με την βάση των Ναυτικών (στην θάλασσα που έχασε) (αν χάσει από Ναυτικό ή Κυνηγό Επικηρυγμένων).


Σε οποιαδήποτε περίπτωση, από τις 2 παραπάνω, αν οι παίκτες είναι με μειωμένη ζωή (είτε μόνο ο ένας είτε και οι δύο), τα βραβεία αυξομειώνονται αναλόγως τις ζωές των παικτών της μάχης. Αυτό βγαίνει με τον παρακάτω πίνακα:









Ποσοστό ζωήςΒραβεία
81-100%Τα βραβεία κανονικά
65-80%+20% επί των βραβείων
51-64%+35% επί των βραβείων
41-50%+50% επί των βραβείων
31-40%+70% επί των βραβείων
21-30%+80% επί των βραβείων
11-20%+90% επί των βραβείων
1-10%Διπλά βραβεία


Last edited by SlipKnoTaS on Fri Sep 25, 2015 7:53 pm; edited 12 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Αλλαγή Παράταξης   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeSun Oct 07, 2012 1:39 pm

Οδηγίες Αλλαγής Παράταξης

Ένας Marine για να γίνει:

  • Πειρατής:
    Πρέπει να γράψει 20 ποστ ιστορίας (μια διπλή ιστορία δηλαδή) ότι γίνεται πειρατής και το πως γίνεται. Την στιγμή που θα αλλάξει σε πειρατής, βγαίνει επικήρυξη για το κεφάλι του (μαζί με όλες τις εβδομαδιαίες επικηρύξεις) η οποία είναι ανάλογη της δύναμής του και του κινδύνου που αποτελεί απέναντι στην κυβέρνηση. Το καράβι που είχε αποκτήσει ως Marine το κρατάει.
  • Επαναστάτης:
    Πρέπει να μιλήσει με τον αρχηγό των Επαναστατών και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Την στιγμή που θα αλλάξει σε επαναστάτης, βγαίνει επικήρυξη για το κεφάλι του (μαζί με όλες τις εβδομαδιαίες επικηρύξεις) η οποία είναι ανάλογη της δύναμής του και του κινδύνου που αποτελεί απέναντι στην κυβέρνηση. Το καράβι που είχε αποκτήσει ως Marine το κρατάει.
  • Bounty Hunter:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί.


Ένας Bounty Hunter για να γίνει:

  • Πειρατής:
    Πρέπει να γράψει 20 ποστ ιστορίας (μια διπλή ιστορία δηλαδή) ότι γίνεται πειρατής και το πως γίνεται. Την στιγμή που θα αλλάξει σε πειρατής, βγαίνει επικήρυξη για το κεφάλι του (μαζί με όλες τις εβδομαδιαίες επικηρύξεις) η οποία είναι ανάλογη της δύναμής του και του κινδύνου που αποτελεί απέναντι στην κυβέρνηση.
  • Επαναστάτης:
    Πρέπει να μιλήσει με τον αρχηγό των Επαναστατών και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Την στιγμή που θα αλλάξει σε επαναστάτης, βγαίνει επικήρυξη για το κεφάλι του (μαζί με όλες τις εβδομαδιαίες επικηρύξεις) η οποία είναι ανάλογη της δύναμής του και του κινδύνου που αποτελεί απέναντι στην κυβέρνηση.
  • Marine:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί.


Ένας Πειρατής για να γίνει:

  • Επαναστάτης:
    Πρέπει να μιλήσει με τον αρχηγό των Επαναστατών και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί.
  • Marine:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Το bounty του "παγώνει" και τα πόστερ της επικήρυξής του αποσύρονται.
  • Bounty Hunter:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Το bounty του "παγώνει" και τα πόστερ της επικήρυξής του αποσύρονται.


Ένας Επαναστάτης για να γίνει:

  • Πειρατής:
    Πρέπει να γράψει 20 ποστ ιστορίας (μια διπλή ιστορία δηλαδή) ότι γίνεται πειρατής και το πως γίνεται.
  • Marine:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Το bounty του "παγώνει" και τα πόστερ της επικήρυξής του αποσύρονται.
  • Bounty Hunter:
    Πρέπει να μιλήσει με τον Fleet Admiral και εκείνος θα του πει τι πρέπει να κάνει. Έπειτα θα κριθεί αν το έκανε σωστά και καλά και αναλόγως θα γίνει δεκτός ή θα απορριφθεί. Το bounty του "παγώνει" και τα πόστερ της επικήρυξής του αποσύρονται.


Σημείωση:
1). Οι αρχηγοί παρατάξεων μπορούν να αρνηθούν σε άτομα να πάνε στην παράταξή τους.
2). Οι ιστορίες αυτές θα πρέπει να έχουν στον τίτλο τους το [Αλλαγή παράταξης].
3). Οι ιστορίες αλλαγής παράταξης πρέπει να είναι συνεχόμενες και να μην παρεμβάλλονται μεταξύ τους απλές ιστορίες.
4). Ο Fleet Admiral ελέγχει το ποιοι θα αλλάξουν σε Bounty Hunters καθότι αυτός αποφασίζει για την ακύρωση της επικήρυξης ενός παίχτη ή την έγκριση συνεργασίας με ένα άτομο με αυτόν τον τρόπο.





Last edited by SlipKnoTaS on Fri Oct 19, 2012 5:56 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
SlipKnoTaS
Administrator
Administrator
SlipKnoTaS


Όνομα Χαρακτήρα : Doctor Psyduck
Posts : 3477
Location : In my lab
Join date : 2012-07-22
Age : 102

Character sheet
Remaining Health:

Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Πληροφορίες-Κανόνες Πληρωμάτων-Συμμαχιών   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitimeSun Oct 14, 2012 11:51 pm

Πληροφορίες-Κανόνες Πληρωμάτων-Συμμαχιών


Πληροφορίες-Κανόνες Πληρωμάτων:

  • Καπετάνιος του πληρώματος (ή αρχηγός της ομάδας, αντίστοιχα) είναι μόνο ένα άτομο. Για να αλλάξει αυτό το άτομο, θα πρέπει να γίνει κοινή ιστορία μεταξύ αυτού και του παίκτη που θέλει να ορίσει στην θέση του.
  • Πληρώματα/ομάδες, μπορούν να δημιουργηθούν ανάμεσα σε μέλη της ίδιας παράταξης. Δεν μπορεί π.χ. ένας επαναστάτης να είναι μέλος πληρώματος ενός πειρατή.
  • Ο καπετάνιος/αρχηγός μπορεί να ορίσει κάποιον ως δεύτερο-καπετάνιο/αρχηγό ο οποίος θα αποφασίζει για το πλήρωμα αν ο καπετάνιος λείπει ή ακόμα θα μπορεί να εντάξει και ο ίδιος άτομα στο πλήρωμα. Ο καπετάνιος/αρχηγός συνεχίζει όμως να έχει τον πρώτο λόγο και την μεγαλύτερη ισχύ σε ότι αφορά το πλήρωμά του (ή την ομάδα του, αντίστοιχα).
  • Οι παίκτες πληρωμάτων έχουν παραπάνω προνόμια από αυτούς που δεν ανήκουν σε πλήρωμα (όπως π.χ. ανταλλαγές αντικειμένων).
  • Πληρώματα δημιουργούν οι ανοργάνωτες παρατάξεις (Πειρατές-Κυνηγοί Επικηρυγμένων), ενώ ομάδες οι οργανωμένες παρατάξεις (Ναυτικοί-Επαναστάτες).
  • Ο καπετάνιος μπορεί να θέσει ειδικούς κανόνες για το πλήρωμά του εάν το επιθυμεί.
  • Ένα πλήρωμα/μια ομάδα, μπορεί να διαγραφεί είτε αν το ζητήσει ο καπετάνιος/αρχηγός είτε αν διαγραφεί ο χαρακτήρας του και δεν θέλει να το κρατήσει ο δεύτερος-καπετάνιος/αρχηγός (εφόσον αυτός υπάρχει).


Πληροφορίες-Κανόνες Συμμαχιών:

  • Συμμαχίες μπορούν να δημιουργηθούν μεταξύ πληρωμάτων της ίδιας παράταξης και μεταξύ ομάδων της ίδιας παράταξης. Επίσης, συμμαχίες μπορούν να κάνουν πληρώματα πειρατών με ομάδες επαναστατών και ομάδες κυνηγών επικηρυγμένων με ομάδες ναυτικών. Με λίγα λόγια, η πλευρά των "καλών" (Ναυτικοί-Κυνηγοί Επικηρυγμένων) μεταξύ τους και η πλευρά των "κακών" (Πειρατές-Επαναστάτες) μεταξύ τους.
  • Οι παίκτες των συμμαχιών έχουν παραπάνω προνόμια από άλλους (όπως π.χ. ανταλλαγές αντικειμένων ανάμεσά τους, ακόμα και αν δεν είναι της ίδιας παράταξης [π.χ. Επαναστάτης με Πειρατή]).


Για να δημιουργήσετε πλήρωμα/ομάδα, πάτε εδώ.
Για να δημιουργήσετε συμμαχία, πάτε εδώ.


Back to top Go down
https://onepiece-rpg.forumgreek.com
Sponsored content





Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ   Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Οδηγίες-κανόνες του παιχνιδιού-φόρουμ
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Οδηγίες για τα νέα μέλη
» Η ομάδα του παιχνιδιού-forum
» Γενική βοήθεια παιχνιδιού
» Παγκόσμιος χάρτης του παιχνιδιού
» Χειρισμός του Φόρουμ

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek One Piece RPG :: Ανακοινώσεις-Οδηγίες-Κανόνες :: Οδηγίες-Κανόνες Παιχνιδιού-Φόρουμ-
Jump to: