Who is online? | In total there are 8 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 8 Guests None Most users ever online was 106 on Thu Dec 19, 2019 4:08 pm |
Άλλοι Καταζητούμενοι | |
Άλλοι Φημισμένοι | |
Ομάδες Κυνηγών | Wolfpack School of the Wolf |
Ομάδες Ναυτικών | Dragon Storm |
| | Ιδέες για το παιχνίδι | |
|
+39Eustass Kid Galadan Roronoa Zoro DIRK Ace RIP YokaiJester Axis Heiwajima Lummynia Isnogood Phoenix Marco Destr0 tsitakos ΚακοςΑντμιν MummRaTheEternal Rikuo pashalis hunder Argon Ryo D. Amidamaru Daianos Tempest Kanra alex 1010 Ilmordius metalgunner Mangaki Daddy Hellgar el gatos F_A_I Mayakovsky Roni el Latino Badboy Makoto Euryale Drakon Destro Noctis SlipKnoTaS 43 posters | |
Author | Message |
---|
Επισκέπτης Guest
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Thu Jun 20, 2013 9:13 pm | |
| - Argon wrote:
- εφόσον τα μίνιον είναι χαρακτήρες οι οποίοι είχαν την δικιά τους ζωή προτού τους συναντήσουμε δεν θα έπρεπε να μπορούν να έχουν κάποιες τεχνικές ας πούμε από πριν και να μην τις αποκτάει όλες στην συνέχεια;Αλλιώς θα πρέπει να κάνουμε συνέχεια ιστορίες παρελθόντος για κάθε τεχνική ή να αλλάξουμε την ιστορία που γράφουμε
Μπορείς να δημιουργήσεις κάποιο μίνιον σε άλλο νησί και να το προχωρήσεις όσο θες προτού το συναντήσεις... Εν ολίγοις θέλω να πω πως μπορείς να κάνεις ιστορίες με το μίνιον και ιστορίες με τον βασικό και κάποια στιγμή να συναντηθούν. |
| | | Destro Administrator
Όνομα Χαρακτήρα : Destro Posts : 2474 Join date : 2012-08-12 Age : 35
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Fri Jun 21, 2013 11:42 pm | |
| - Osios_Efprepios wrote:
- Oποιος παει Impel Down, να γραφει και ιστορια αμα νικησει σαν να ειναι κανονικο νησι!
Γράφεις ιστορία όταν βγαίνεις. Μπορείς να γράψεις σ'αυτήν για το τι συνέβη στο Impel Down. | |
| | | Επισκέπτης Guest
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Jun 22, 2013 1:38 pm | |
| Με την ένταξη τους στις κατηγορίες περα απο καποια βραβεια που πιθανόν να βάλετε προτείνω να εχουν και τα εξης πλεονεκτήματα
Ας ξεκινήσω
Κάθε yonkou δικαιούστε να δημιουργήσει 4 νησιά(στο μέλλον βλέπουμε για περισσότερα) υπο την προστασία του τα οποια θα μπορεί να αναβαθμίζει και οσο το αναβαθμίζει τοσα λεφτά θα παίρνει τον μηνά(λεπτομέρειες παρακάτω)
shichi Ότι και οι yonkou μονο που ο αριθμος περιορίζετε στα 2 νησιά. Επίσης παίρνει μισθό απ την κυβέρνηση για τις υπηρεσίες του αλλα μειωμένο σε σχέση με τον μισθό των vice κτλ.
va-a-cp, revo Παίρνουν μισθό απο τις παρατάξεις τους/μήνα .Στις βάσεις θα υπάρχουν ηδη χτισμένες εγκαταστάσεις τις οποιες απλά θα αναβαθμίζουν (περιορισμός: δεν γινεται να χτιστεί εργοστάσιο εκεί καθως ηδη θα λαμβάνουν μισθο )
Τα νησια θα μπορούν να κατακτηθούν. Σε αυτά τα νησια αν παει κάποιος ,ο ιδιοκτήτης θα εχει το δικαίωμα να αμυνθεί της περιοχής του και να του κανει πβπ ακομα και αν ο αλλος ειναι 3 κατηγορίες κατω καθως θα πρόκειται περί καταπάτησης ιδιοκτησίας...(δεν θα ειναι αναγκαστικό να περάσει κάποιος απο εκει γι αυτο μπαίνει το παραπάνω)
Για να κατακτηθεί ένα νησί πρέπει κάποιος να περάσει το εγκατεστημένο σύστημα άμυνας (αναλυση πιο κάτω) και να μείνει για 30 ώρες στο νησί (30 ώρες απ την στιγμή που πέρασε το συστημα αμυναςη νικησε κάποιο μιννιον που άφησε εκει ο ιδιοκτήτης ή αν δεν υπαρχουν τα 2 προηγούμενα τοτε 30 ωρες απ το πρώτο του ποστ στο νησί)
Για να δημιουργηθεί ένα νησί δεν θα κοστίζει τίποτα αλλα απο εξοπλισμό δεν θα περιέχει τίποτα, έτσι θα μπορεί να κατακτηθεί χωρις ιδιαίτερη δυσκολία
Τα νησιά αυτά μπορούν να γίνουν στον νέο κόσμο απ τους Yonkou
Οι shichibukai μπορούν να τα δημιουργήσουν σε νέο κόσμο και στο δεύτερο μισό της γραμμής (μετά απο jaya-water 7)
Οι marine-revo θα μπορούν να κάνουν νησιά βάσεις
Οι bounty hunters θα μπορούν να δημιουργήσουν 1 δικο τους νησι ή θα μπορούν να χρησιμοποιούν βάσεις των μαριν για να προπονηθουν
Θα υπάρχουν eternal pose σε μαγαζιά νησιών ωστε αν θέλει να πάει κάποιος και να επιτεθεί , να μπορεί να το κάνει . Αυτός που το δημιουργεί αποκτά αυτόματα μια , όπως και το πλήρωμά του ή η ομάδα του
Τις περιγραφές των νησιών αυτών τις φτιάχνουν αυτοί που δημιουργούν τα νησιά.Εαν κατακτηθούν απο κάποιον άλλο όμως δεν μπορεί να αλλάξει ολοκληρωτικά την περιγραφή αλλα κάποιο μέρος της μόνο ωστε να μην υπάρχει πρόβλημα ιστοριακα..Σκεφτείτε για παράδειγμα να εχει κάνει κάποιος ένα νησί-πόλη στυλ water 7 και ο άλλος να λέει πως είναι μια έρημος ..
Τα αναγκαία ποστ ιστοριας γίνονται 5 είτε ειναι ο ιδιοκτήτης ειτε ο κατακτητής
Χτίσιμο σε νησιά και αναβαθμίσεις
Ο παίκτης θα μπορεί να χτίσει τα εξής Προπονητικό κέντρο ( κοστος ? ) εδώ ο παίκτης θα μπορει να πληρώσει κάποιο ποσό και να αποκτήσει στατιστικά .Όσο μεγαλύτερο το level τόσο λιγότερο θα χρειάζεται να καθίσει στο νησί και λιγότερο θα κοστίζουν τα στατιστικά που παίρνει απο εκεί (αν θελετε μπορουμε να βαλουμε και χακι εδω Σημείωση(οι μαριν - cp απλά θα αναβαθμίζουν τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στις βάσεις)
Εργοστάσιο Απο αυτό θα βγαίνουν τα λεφτά/μήνα που θα παίρνει ο παίκτης . Μεγαλύτερο level- περισσότερα μπελι..Το κέρδος πάει μονο στον ιδιοκτήτη .Εαν επιλέξει ο ιδιος μπορει να δωσει και στο πλήρωμα του(επίσης μπορει να αφήνει και κάποιο ποσο στην αποθήκη ωστε είτε να αποφύγει να χάσει λεφτα απο πβπ, είτε να τα πάρει κάποιος απ το πλήρωμά του .Αν κατακτηθεί το νησι τοτε μπορουν να κλαπούν τα λεφτα) (8 level) κοστος χτισίματος 50.000 (κέρδος 10.000/μηνα) και κοστος αναβάθμισης 2ο επίπεδο : 50.000 (κέρδος 20.000/μηνα) 3ο επίπεδο : 60.000 (κέρδος 30.000/μηνα) 4ο επίπεδο : 70.000 (κέρδος 40.000/μηνα) 5ο επίπεδο : 80.000 (κέρδος 50.000/μηνα) 6ο επίπεδο : 90.000 (κέρδος 60.000/μηνα) 7ο επίπεδο : 100.000 (κέρδος 80.000/μηνα) 8ο επίπεδο : 300.000 (κέρδος 100.000/μηνα)
Σημείωση Οταν αναβαθμίζετε ένα επίπεδο, ο ιδιοκτήτης παίρνει μονο τα λεφτα του αντίστοιχου επίπεδου..Για παράδειγμα αν έχει φτάσει στο 8ο επίπεδο δεν παίρνει 100 χιλιάδες + 80 του 7ου επίπεδου +60 του 6ου επιπέδου κτλ, αλλα μονο 100)
Σύστημα Άμυνας Για να μπορέσει να πάει κάποιος να επιτεθεί στο νησί αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι εκεί (αρα δεν θα υπαρχει και αμυνα) θα υπάρχει το σύστημα άμυνας. Σε αυτό θα υπάρχουν 5 επίπεδα, όσο μεγαλύτερο το επίπεδο τόσο λιγότερες πιθανότητες έχει ο αντίπαλος να μπει πχ 1ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 1 ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει 2ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 2 και καω ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει) και στο 5ο επίπεδο ο αντίπαλος πρέπει να φέρει 6 για να μπει. Με οτιδήποτε άλλο μένει έξω . ΣημείωσηΑν ο ιδιοκτήτης είναι στο νησί το σύστημα αυτό δεν ισχύει (5 λεβελ-5 επίπεδα) κοστος χτισίματος 80.000 και κοστος αναβάθμισης 2ο επίπεδο: 50.000 3ο επίπεδο: 80.000 4ο επίπεδο: 100.000 , 5ο επίπεδο: 120.000
Αποθήκη Εδω θα μπορεί να αποθηκεύει αντικείμενα εφόσον ο χώρος αποθήκευσης του είναι γεμάτος η δεν θέλει να κουβαλα κάτι επάνω του (5 λεβελ-5 θέσεις) κοστος χτισίματος 30.000 και κοστος αναβάθμισης 20.000/θεση
Ιατρείο Ιαση της ζωης του (2 επίπεδα) κόστος χτισίματος 100.000 (ίαση μισης ζωής) 2ο επίπεδο 80.000 (Άμεση ίαση) Σημείωση(ισχυει μονο αν βρίσκεται στο νησι του και χρησιμεύει σε περιπτώσεις που πανε να του επιτεθούν είτε δυο άτομα μαζι, είτε npc.Για παράδειγμα αν νικήσει τον Α παικτη και επιτεθει καπακι ο Β τοτε αν εχει το 1ο επιπεδο γινεται +50% η ζωη του)
Last edited by DIRK on Sun Jun 23, 2013 3:29 pm; edited 3 times in total |
| | | metalgunner Pirate
Όνομα Χαρακτήρα : Raziel Posts : 2568 Join date : 2012-08-15 Age : 31
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sat Jun 22, 2013 3:47 pm | |
| πολη καλη ολη η προταση.Μερικες ενστασεις μονο σε καποιες τιμες εχω αλλα ειναι λεπτομερειες αυτα | |
| | | Mayakovsky Simple Member
Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis Posts : 977 Location : Mandos Halls Join date : 2012-11-06 Age : 33
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Jun 23, 2013 10:42 am | |
| και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.
Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)
Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί. Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.
Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες. π.χ Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.
Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo να δυσκολεύει αρκετά.
Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)
Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό
Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.
Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.
(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση) | |
| | | Επισκέπτης Guest
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Jun 23, 2013 3:17 pm | |
| - Mayakovsky wrote:
- και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.
Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)
Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί. Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω[/color]. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.
Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες. π.χ Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.
Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo να δυσκολεύει αρκετά.
Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)
Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό
Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.
Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.
(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση) Αυτο μπορεις να το κάνεις στο νησι αν είσαι ο ιδιοκτήτης.Κάνεις ένα minnion η και παραπάνω και τα αναβαθμιζεις ειτε μεσω αντικειμενων ειτε μεσω του προπονητικού κέντρου , αρα δεν υπαρχει αναγκη να κανεις συστημα αμυνας (εδω επιλεγείς)Προσωπικά θα έφτιαχνα ένα δυνατό μινιον Οι τιμες είναι όλες ως παράδειγμα. Οι αντμιν θα φτιαξουν το τελικο σύστημα! Αυτο με την σφαίρα επιρροής μου άρεσε !
Θα μπορούσε να μαζεύει λεφτα η παραταξη και να δημιουργει με αυτα ένα νησι (το οποιο θα θεωρειτε οτι κατακτα ) σε αντιθεση με τους πειρατες που τα δημιουργούν δωρεαν (θα πληρώνουν γιατι με το που το κατακτουν θα είναι εξοπλισμένο με όλα τα κτίσματα στο 1ο επίπεδο ..Οι πειρατες πρεπει να τα χτιζουν απ την αρχη-αυτο το βαζω για αντιβαρο αν και θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο γιατι οι πειρατες δεν θα έχουν μισθο-) Και αυτό καλό ..Απλά αν θέλει ο bh το κρατάει για τον εαυτό του! Στους πειρατές όμως δεν νομιζω ομως να δουλευει και τοσο καθως δυσκολα πειρατης δεν θα κρατουσε κατι για πάρτη του...Εγώ ας πούμε θα έδινα το νησί για τα λεφτά και μετα να το έπαιρνα με την βια πίσω |
| | | Destro Administrator
Όνομα Χαρακτήρα : Destro Posts : 2474 Join date : 2012-08-12 Age : 35
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Sun Jun 23, 2013 4:01 pm | |
| | |
| | | Roni Simple Member
Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya Posts : 9295 Location : Shin Sekai Join date : 2012-10-19 Age : 33
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Tue Jun 25, 2013 1:38 pm | |
| Λοιπόν! Το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν αλλά ας το ξανά βάλω μιας που δεν θυμάμαι τι είχαμε πει.
Προτείνω να υπάρχει το ελάχιστο των 10 ποστ, αλλά από εκεί και πάνω κάθε ποστ να μετρειέται ξέχωρα. Δηλαδή η μέγιστη Βαθμολογία για 10 ποστ είναι 30.000 δηλαδή 3.000 ανά ποστ. (το ίδιο και για τις επόμενες δεκάδες) Λέω λοιπόν πως έχω κάνει 14 ποστ, οπότε γιατί το μέγιστο μου να μην είναι: 30.000 (για τα δέκα) + 12.000 (για τα επιπλέον 4 ποστ) και να πρέπει να πάω στα 20 οπότε μπορεί και να κάνω την ιστορία μου χάλια στα τελευταία 6 απλά και μόνο για να μην πάνε χαμένα... | |
| | | Rikuo Marine
Όνομα Χαρακτήρα : Ryuu Inugami Posts : 6242 Location : Grand Line Join date : 2012-10-24 Age : 29
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Tue Jun 25, 2013 1:46 pm | |
| πολύ καλό είναι αυτό, μακάρι να γίνει στα αλήθεια | |
| | | Mayakovsky Simple Member
Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis Posts : 977 Location : Mandos Halls Join date : 2012-11-06 Age : 33
Character sheet Remaining Health: 100%
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι Tue Jun 25, 2013 2:01 pm | |
| - Roni wrote:
- Λοιπόν! Το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν αλλά ας το ξανά βάλω μιας που δεν θυμάμαι τι είχαμε πει.
Προτείνω να υπάρχει το ελάχιστο των 10 ποστ, αλλά από εκεί και πάνω κάθε ποστ να μετρειέται ξέχωρα. Δηλαδή η μέγιστη Βαθμολογία για 10 ποστ είναι 30.000 δηλαδή 3.000 ανά ποστ. (το ίδιο και για τις επόμενες δεκάδες) Λέω λοιπόν πως έχω κάνει 14 ποστ, οπότε γιατί το μέγιστο μου να μην είναι: 30.000 (για τα δέκα) + 12.000 (για τα επιπλέον 4 ποστ) και να πρέπει να πάω στα 20 οπότε μπορεί και να κάνω την ιστορία μου χάλια στα τελευταία 6 απλά και μόνο για να μην πάνε χαμένα... Συμφωνώ κι εγώ με αυτό + είναι μια αλλαγή που δεν θέλει κάποιο κόπο για να συμβεί. | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι | |
| |
| | | | Ιδέες για το παιχνίδι | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| Οδηγίες | |
Οδηγίες για Νέα Μέλη | |
Latest topics | » Spam House by Ace RIP Mon Jan 16, 2023 8:03 pm
» Random Spamming by Portgas D. Ace Tue Jul 14, 2020 8:52 pm
» [Αρχη-αποστολη] Η πρώτη αποστολη by Baka Mon Apr 20, 2020 6:41 am
» {Αρχή-Φρούτο}Golden Tournament: The Beginning by pashalis hunder Thu Apr 16, 2020 6:12 am
» [Αρχή] Something Wicked Your Way Comes,Part Three:My Vengeance Ends! by metalgunner Tue Apr 07, 2020 9:54 pm
» [Αρχή-Αποστολή-Αναβάθμιση ειδικότητας] Η Παράδοση! Marines Vs Deathly Killers!! by Rikuo Tue Apr 07, 2020 3:05 pm
» [Αρχή - Αποστολή] Δέκα μέτρα κι ένα κόψε by Makoto Wed Apr 01, 2020 10:56 pm
» Eliza E. Mowbray(Εγκρίθηκε) by Roronoa Zoro Wed Apr 01, 2020 8:09 am
» [Αρχή] The Sacra Ligua pirate alliance by DIRK Thu Mar 26, 2020 12:54 pm
|
Most Wanted |
|
Πειρατικά πληρώματα | Punisher Pirates
Bloodlust Pirates |
|