Greek One Piece RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Greek One Piece Role Playing Game
 
HomeΑρχικήSearchLatest imagesRegisterLog in
To Greek One Piece Rpg διαθέτει Server στο Discord , μπορείτε να μας βρείτε πατώντας ΕΔΏ
Καλώς ορίσατε στο Greek One Piece Rpg! Εάν είστε νέος παίκτης παρακαλώ διαβάστε για το forum/παιχνίδι μας πατώντας ΕΔΩ
Για δημιουργία νέου χαρακτήρα δείτε ΕΔΩ
Μπορείτε να βρείτε τις νέες αλλαγές/προσθήκες στο παιχνίδι πατώντας ΕΔΏ
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there are 8 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 8 Guests

None

Most users ever online was 106 on Thu Dec 19, 2019 4:08 pm
Άλλοι Καταζητούμενοι
Άλλοι Φημισμένοι
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Affiliates




Ομάδες Κυνηγών
Wolfpack
School of the Wolf
Ομάδες Ναυτικών
Dragon Storm

 

 Ιδέες για το παιχνίδι

Go down 
+39
Eustass Kid
Galadan
Roronoa Zoro
DIRK
Ace RIP
YokaiJester
Axis
Heiwajima
Lummynia
Isnogood
Phoenix Marco
Destr0
tsitakos
ΚακοςΑντμιν
MummRaTheEternal
Rikuo
pashalis hunder
Argon
Ryo D. Amidamaru
Daianos
Tempest
Kanra
alex 1010
Ilmordius
metalgunner
Mangaki
Daddy Hellgar
el gatos
F_A_I
Mayakovsky
Roni
el Latino
Badboy
Makoto
Euryale
Drakon
Destro
Noctis
SlipKnoTaS
43 posters
Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25  Next
AuthorMessage
Επισκέπτης
Guest
avatar



Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeThu Jun 20, 2013 9:13 pm

Argon wrote:
εφόσον τα μίνιον είναι χαρακτήρες οι οποίοι είχαν την δικιά τους ζωή προτού τους συναντήσουμε δεν θα έπρεπε να μπορούν να έχουν κάποιες τεχνικές ας πούμε από πριν και να μην τις αποκτάει όλες στην συνέχεια;Αλλιώς θα πρέπει να κάνουμε συνέχεια ιστορίες παρελθόντος για κάθε τεχνική ή να αλλάξουμε την ιστορία που γράφουμε

Μπορείς να δημιουργήσεις κάποιο μίνιον σε άλλο νησί και να το προχωρήσεις όσο θες προτού το συναντήσεις... Εν ολίγοις θέλω να πω πως μπορείς να κάνεις ιστορίες με το μίνιον και ιστορίες με τον βασικό και κάποια στιγμή να συναντηθούν.
Back to top Go down
Destro
Administrator
Administrator
avatar


Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2474
Join date : 2012-08-12
Age : 35

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeFri Jun 21, 2013 11:42 pm

Osios_Efprepios wrote:
Oποιος παει Impel Down, να γραφει και ιστορια αμα νικησει σαν να ειναι κανονικο νησι!

Γράφεις ιστορία όταν βγαίνεις. Μπορείς να γράψεις σ'αυτήν για το τι συνέβη στο Impel Down.
Back to top Go down
Επισκέπτης
Guest
avatar



Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeSat Jun 22, 2013 1:38 pm

Με την ένταξη τους στις κατηγορίες περα απο καποια βραβεια που πιθανόν να βάλετε προτείνω να εχουν και τα εξης πλεονεκτήματα

Ας ξεκινήσω

Κάθε yonkou δικαιούστε να δημιουργήσει 4 νησιά(στο μέλλον βλέπουμε για περισσότερα) υπο την προστασία του  τα οποια θα μπορεί να αναβαθμίζει και οσο το αναβαθμίζει τοσα λεφτά θα παίρνει τον μηνά(λεπτομέρειες παρακάτω)

shichi Ότι και οι yonkou μονο που ο αριθμος περιορίζετε στα 2 νησιά. Επίσης παίρνει μισθό απ την κυβέρνηση για τις υπηρεσίες του αλλα μειωμένο σε σχέση με τον μισθό των vice κτλ.

va-a-cp, revo Παίρνουν μισθό απο τις παρατάξεις τους/μήνα .Στις βάσεις θα υπάρχουν ηδη χτισμένες εγκαταστάσεις τις οποιες απλά θα αναβαθμίζουν (περιορισμός: δεν γινεται να χτιστεί εργοστάσιο εκεί καθως ηδη θα λαμβάνουν μισθο )


Τα νησια θα μπορούν να κατακτηθούν. Σε αυτά τα νησια αν παει κάποιος ,ο ιδιοκτήτης θα εχει το δικαίωμα να αμυνθεί της περιοχής του και να του κανει πβπ ακομα και αν ο αλλος ειναι 3 κατηγορίες κατω καθως θα πρόκειται περί καταπάτησης ιδιοκτησίας...(δεν θα ειναι αναγκαστικό να περάσει κάποιος απο εκει γι αυτο μπαίνει το παραπάνω)

Για να κατακτηθεί ένα νησί πρέπει κάποιος να περάσει το εγκατεστημένο σύστημα άμυνας (αναλυση πιο κάτω) και να μείνει για 30 ώρες στο νησί (30 ώρες απ την στιγμή που πέρασε το συστημα αμυναςη νικησε κάποιο μιννιον που άφησε εκει ο ιδιοκτήτης ή αν δεν υπαρχουν τα 2 προηγούμενα τοτε 30 ωρες απ το πρώτο του ποστ στο νησί)

Για να δημιουργηθεί ένα νησί δεν θα κοστίζει τίποτα αλλα απο εξοπλισμό δεν θα περιέχει τίποτα, έτσι θα μπορεί να κατακτηθεί χωρις ιδιαίτερη δυσκολία

Τα νησιά αυτά μπορούν να γίνουν στον νέο κόσμο απ τους Yonkou

Οι shichibukai μπορούν να τα δημιουργήσουν σε νέο κόσμο και στο δεύτερο μισό της γραμμής (μετά απο jaya-water 7)

Οι marine-revo θα μπορούν να κάνουν νησιά βάσεις

Οι bounty hunters θα μπορούν να δημιουργήσουν 1 δικο τους νησι ή θα μπορούν να χρησιμοποιούν βάσεις των μαριν για να προπονηθουν

Θα υπάρχουν eternal pose σε μαγαζιά νησιών ωστε αν θέλει να πάει κάποιος και να επιτεθεί , να μπορεί να το κάνει . Αυτός που το δημιουργεί αποκτά αυτόματα μια , όπως και το πλήρωμά του ή η ομάδα του

Τις περιγραφές των νησιών αυτών τις φτιάχνουν αυτοί που δημιουργούν τα νησιά.Εαν κατακτηθούν απο κάποιον άλλο όμως δεν μπορεί να αλλάξει ολοκληρωτικά την περιγραφή αλλα κάποιο μέρος της μόνο ωστε να μην υπάρχει πρόβλημα ιστοριακα..Σκεφτείτε για παράδειγμα να εχει κάνει κάποιος ένα νησί-πόλη στυλ water 7 και ο άλλος να λέει πως είναι μια έρημος ..

Τα αναγκαία ποστ ιστοριας γίνονται 5 είτε ειναι ο ιδιοκτήτης ειτε ο κατακτητής




Χτίσιμο σε νησιά και αναβαθμίσεις



Ο παίκτης θα μπορεί να χτίσει τα εξής
Προπονητικό κέντρο ( κοστος ? )
εδώ ο παίκτης θα μπορει να  πληρώσει κάποιο ποσό και να αποκτήσει στατιστικά  .Όσο μεγαλύτερο το level τόσο λιγότερο θα χρειάζεται να καθίσει στο νησί και λιγότερο θα κοστίζουν τα στατιστικά που παίρνει απο εκεί (αν θελετε μπορουμε να βαλουμε και χακι εδω
Σημείωση(οι μαριν - cp απλά θα αναβαθμίζουν τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στις βάσεις)


Εργοστάσιο
Απο αυτό θα βγαίνουν τα λεφτά/μήνα που θα παίρνει ο παίκτης . Μεγαλύτερο level- περισσότερα μπελι..Το κέρδος πάει μονο στον ιδιοκτήτη .Εαν επιλέξει ο ιδιος μπορει να δωσει και στο πλήρωμα του(επίσης μπορει να αφήνει και κάποιο ποσο στην αποθήκη ωστε είτε να αποφύγει να χάσει λεφτα απο πβπ, είτε να τα πάρει κάποιος απ το πλήρωμά του .Αν κατακτηθεί το νησι τοτε μπορουν να κλαπούν τα λεφτα)
(8 level) κοστος χτισίματος 50.000 (κέρδος 10.000/μηνα) και κοστος αναβάθμισης
2ο επίπεδο : 50.000 (κέρδος 20.000/μηνα)
3ο επίπεδο : 60.000 (κέρδος 30.000/μηνα)
4ο επίπεδο : 70.000 (κέρδος 40.000/μηνα)
5ο επίπεδο : 80.000 (κέρδος 50.000/μηνα)
6ο επίπεδο : 90.000 (κέρδος 60.000/μηνα)
7ο επίπεδο : 100.000 (κέρδος 80.000/μηνα)
8ο επίπεδο : 300.000 (κέρδος 100.000/μηνα)

Σημείωση
Οταν αναβαθμίζετε ένα επίπεδο, ο ιδιοκτήτης παίρνει μονο τα λεφτα του αντίστοιχου επίπεδου..Για παράδειγμα αν έχει φτάσει στο 8ο επίπεδο δεν παίρνει 100 χιλιάδες + 80 του 7ου επίπεδου +60 του 6ου επιπέδου κτλ, αλλα μονο 100)





Σύστημα Άμυνας
Για να μπορέσει να πάει κάποιος να επιτεθεί στο νησί αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι εκεί (αρα δεν θα υπαρχει και αμυνα) θα υπάρχει το σύστημα άμυνας. Σε αυτό θα υπάρχουν 5 επίπεδα, όσο μεγαλύτερο το επίπεδο τόσο λιγότερες πιθανότητες έχει ο αντίπαλος να μπει
πχ  1ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 1 ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει
2ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 2 και καω ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει)
και στο 5ο επίπεδο ο αντίπαλος πρέπει να φέρει 6 για να μπει. Με οτιδήποτε άλλο μένει έξω .
ΣημείωσηΑν ο ιδιοκτήτης είναι στο νησί το σύστημα αυτό δεν ισχύει
(5 λεβελ-5 επίπεδα) κοστος χτισίματος 80.000 και κοστος αναβάθμισης 2ο επίπεδο: 50.000
3ο επίπεδο: 80.000 4ο επίπεδο: 100.000 , 5ο επίπεδο: 120.000

Αποθήκη
Εδω θα μπορεί να αποθηκεύει αντικείμενα εφόσον ο χώρος αποθήκευσης του είναι γεμάτος η δεν θέλει να κουβαλα κάτι επάνω του (5 λεβελ-5 θέσεις) κοστος χτισίματος 30.000 και κοστος αναβάθμισης 20.000/θεση


Ιατρείο

Ιαση της ζωης του (2 επίπεδα) κόστος χτισίματος 100.000 (ίαση μισης ζωής)  
2ο επίπεδο 80.000 (Άμεση ίαση)
Σημείωση(ισχυει μονο αν βρίσκεται στο νησι του και χρησιμεύει σε περιπτώσεις που πανε να του επιτεθούν είτε δυο άτομα μαζι, είτε npc.Για παράδειγμα αν νικήσει τον Α παικτη και επιτεθει καπακι ο Β τοτε αν εχει το 1ο επιπεδο γινεται +50% η ζωη του)


Last edited by DIRK on Sun Jun 23, 2013 3:29 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
metalgunner
Pirate
Pirate
metalgunner


Όνομα Χαρακτήρα : Raziel
Posts : 2568
Join date : 2012-08-15
Age : 31

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeSat Jun 22, 2013 3:47 pm

πολη καλη ολη η προταση.Μερικες ενστασεις μονο σε καποιες τιμες εχω αλλα ειναι λεπτομερειες αυτα
Back to top Go down
Mayakovsky
Simple Member
Simple Member
Mayakovsky


Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis
Posts : 977
Location : Mandos Halls
Join date : 2012-11-06
Age : 33

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 10:42 am

και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.

Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)

Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί.
Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.

Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες.
π.χ
Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή  μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.

Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo  να δυσκολεύει αρκετά.

Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)

Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό

Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh  να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.

Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.

(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση)
Back to top Go down
Επισκέπτης
Guest
avatar



Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 3:17 pm

Mayakovsky wrote:
και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.


Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)


Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί.
Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω[/color]. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.

Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες.
π.χ
Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή  μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.

Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo  να δυσκολεύει αρκετά.

Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)

Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό


Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh  να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.


Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.

(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση)


Αυτο μπορεις να το κάνεις στο νησι αν είσαι ο ιδιοκτήτης.Κάνεις ένα minnion η και παραπάνω και τα αναβαθμιζεις ειτε μεσω αντικειμενων ειτε μεσω του προπονητικού κέντρου , αρα δεν υπαρχει αναγκη να κανεις συστημα αμυνας (εδω επιλεγείς)Προσωπικά θα έφτιαχνα ένα δυνατό μινιον


Οι τιμες είναι όλες ως παράδειγμα. Οι αντμιν θα φτιαξουν το τελικο σύστημα!

Αυτο με την σφαίρα επιρροής μου άρεσε !


Θα μπορούσε να μαζεύει λεφτα η παραταξη και να δημιουργει με αυτα ένα νησι (το οποιο θα θεωρειτε οτι κατακτα ) σε αντιθεση με τους πειρατες που τα δημιουργούν δωρεαν (θα πληρώνουν γιατι με το που το κατακτουν θα είναι εξοπλισμένο με όλα τα κτίσματα στο 1ο επίπεδο ..Οι πειρατες πρεπει να τα χτιζουν απ την αρχη-αυτο το βαζω για αντιβαρο αν και θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο γιατι οι πειρατες δεν θα έχουν μισθο-)



Και αυτό καλό ..Απλά αν θέλει ο bh το κρατάει για τον εαυτό του! Στους πειρατές όμως δεν νομιζω ομως να δουλευει και τοσο καθως δυσκολα πειρατης δεν θα κρατουσε κατι για πάρτη του...Εγώ ας πούμε θα έδινα το νησί για τα λεφτά και μετα να το έπαιρνα με την βια πίσω
Back to top Go down
Destro
Administrator
Administrator
avatar


Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2474
Join date : 2012-08-12
Age : 35

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 4:01 pm

Για το παραπάνω θέμα ότι θέλετε εδώ
https://onepiece-rpg.forumgreek.com/t1734-yonku-shici#40704
Back to top Go down
Roni
Simple Member
Simple Member
Roni


Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya
Posts : 9295
Location : Shin Sekai
Join date : 2012-10-19
Age : 33

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeTue Jun 25, 2013 1:38 pm

Λοιπόν! Το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν αλλά ας το ξανά βάλω μιας που δεν θυμάμαι τι είχαμε πει.

Προτείνω να υπάρχει το ελάχιστο των 10 ποστ, αλλά από εκεί και πάνω κάθε ποστ να μετρειέται ξέχωρα. Δηλαδή η μέγιστη Βαθμολογία για 10 ποστ είναι 30.000 δηλαδή 3.000 ανά ποστ. (το ίδιο και για τις επόμενες δεκάδες)
Λέω λοιπόν πως έχω κάνει 14 ποστ, οπότε γιατί το μέγιστο μου να μην είναι: 30.000 (για τα δέκα) + 12.000 (για τα επιπλέον 4 ποστ) και να πρέπει να πάω στα 20 οπότε μπορεί και να κάνω την ιστορία μου χάλια στα τελευταία 6 απλά και μόνο για να μην πάνε χαμένα...
Back to top Go down
Rikuo
Marine
Marine
Rikuo


Όνομα Χαρακτήρα : Ryuu Inugami
Posts : 6242
Location : Grand Line
Join date : 2012-10-24
Age : 29

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeTue Jun 25, 2013 1:46 pm

πολύ καλό είναι αυτό, μακάρι να γίνει στα αλήθεια
Back to top Go down
Mayakovsky
Simple Member
Simple Member
Mayakovsky


Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis
Posts : 977
Location : Mandos Halls
Join date : 2012-11-06
Age : 33

Character sheet
Remaining Health: 100%

Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitimeTue Jun 25, 2013 2:01 pm

Roni wrote:
Λοιπόν! Το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν αλλά ας το ξανά βάλω μιας που δεν θυμάμαι τι είχαμε πει.

Προτείνω να υπάρχει το ελάχιστο των 10 ποστ, αλλά από εκεί και πάνω κάθε ποστ να μετρειέται ξέχωρα. Δηλαδή η μέγιστη Βαθμολογία για 10 ποστ είναι 30.000 δηλαδή 3.000 ανά ποστ. (το ίδιο και για τις επόμενες δεκάδες)
Λέω λοιπόν πως έχω κάνει 14 ποστ, οπότε γιατί το μέγιστο μου να μην είναι: 30.000 (για τα δέκα) + 12.000 (για τα επιπλέον 4 ποστ) και να πρέπει να πάω στα 20 οπότε μπορεί και να κάνω την ιστορία μου χάλια στα τελευταία 6 απλά και μόνο για να μην πάνε χαμένα...
 
Συμφωνώ κι εγώ με αυτό + είναι μια αλλαγή που δεν θέλει κάποιο κόπο για να συμβεί.
Back to top Go down
Sponsored content





Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Ιδέες για το παιχνίδι - Page 10 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Ιδέες για το παιχνίδι
Back to top 
Page 10 of 25Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25  Next
 Similar topics
-
» Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)
» Πιθανές αλλαγές,προσθήκες, ιδέες και αλλα για το re-opening
» Παράπονα για το παιχνίδι
» Πως παίζεται το παιχνίδι!
» Βοήθεια για το παιχνίδι

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek One Piece RPG :: Γενικά για το παιχνίδι :: Ιδέες και Παράπονα για το παιχνίδι-
Jump to: