Greek One Piece Role Playing Game
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 26 on Sat Nov 14, 2015 6:26 pm
Affiliates




Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Άλλοι Καταζητούμενοι
Άλλοι Φημισμένοι
Ομάδες Ναυτικών
Justice Demand
Ομάδες Κυνηγών
Wolfpack

Share | 
 

 Ιδέες για το παιχνίδι

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Next
AuthorMessage
ΚακοςΑντμιν
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Υπηρεσιακός Άντμιν
Posts : 1631
Location : My house...duh
Join date : 2013-07-01

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Mon Aug 05, 2013 11:21 am

1) Υπαρχουν ηδη πολλες δυναμεις και ειδικοτητες που μπορεις να χρησιμοποιησεις μεσα στην μαχη. Υπαρχουν και μαχες που δεν προλαβαινουμε να παιξουμε ολες τις δυναμεις. Δεν εχει ουσια να γινουν πιο δυνατα. Και εξαλλου τα χακι εχουν πιο πολυ υποστηρικτικο ρολο, σε βοηθανε να αποφευγεις επιθεσεις και σε καθιστουν ικανο να μπορεσεις να εφαρμοσεις τις επιθεσεις σου εκει που κανονικα δεν θα μπορουσες.

2) Εννοεις πως ειναι πολυ δυνατοι οι ξιφομαχοι-σκοπευτες γιατι εχουν δυο διχειρα? Σε πληροφορω οχι. Για να μπορεσει καποιος να αποκτησει το μαξιμουμ των εξτρα στατιστικων πρεπει να φτασει περιπου στο επιπεδο που ειστε εσεις τωρα στην GL(ισως και λιγο πιο μετα) και μεχρι τοτε εχει σοβαρο μειονεκτημα απεναντι στις υπολοιπες ειδικοτητες.

3) Ειναι στο προγραμμα να ανανεωθουν τα αντικειμενα, μην αγχωνεσαι. Θα γινει συγκεκριμενη στιγμη.
Οσο για το αλλο, υπαρχουν οπλα που σε βοηθανε να αμυνθεις και αμυντικα αντικειμενα που σε βοηθανε στην επιθεση. Με μια ασπιδα μπορεις να τον χτυπησεις τον αλλον, οπως επισης μπορεις να βαλεις και καρφια σε μια πανοπλια(υπαρχουν και αλλα, δυο παραδειγματα ειπα)

_________________
Zak Kadren Villa


Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Roni
Marine
Marine
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya
Posts : 9284
Location : Shin Sekai
Join date : 2012-10-19
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Mon Aug 05, 2013 11:41 am

Καλά για τα πρώτα 2 το δέχομαι. (ειδικά για το πρώτο πρώτο: δεν θυμάμαι την τελευταία μάχη που έπαιξα όλες μου τις δυνάμεις...)

Για το τρίτο τώρα, απλά το είπα για να είναι πιο σωστό. Π.χ. τα αμυντικά αντικείμενα πρέπει να είναι αμυντικά κατά την γνώμη μου (ντάξει δεν έχει και τόσο σημασία, απλά το είπα σαν ιδέα)
Για παράδειγμα, νομίζω υπάρχει ένα αντικείμενο στο Sabaody που είναι armor (νομίζω το war armor) που δεν δίνει καθόλου άμυνα.. Anyway, δεν είναι κάποιο θέμα όπως είπα, άλλωστε υπάρχει μεγάλη ποικιλία επιλογών για να φτιάξει κανείς τον χαρακτήρα του όπως θέλει.!

_________________

Shin Kirikaya

Story Characters:
 



Back to top Go down
View user profile
Roni
Marine
Marine
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya
Posts : 9284
Location : Shin Sekai
Join date : 2012-10-19
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Wed Aug 07, 2013 10:39 pm

Θεωρώ πως αυτός ο κανόνας που είχε μπει για τις eternal που μπορούν να δημιουργήσουν οι μαριν και οι επαναστάτες συις βάσεις τους είναι εντελώς λάθος. Πέραν του γεγονότος οτι έχουν θεαματικό προβάδισμα απέναντι στους πειρατές, έχουν το δικαίωμα να φτιάξουν "κάθε" eternal. Δηλαδή για παράδειγμα ένας μαριν μπορεί να φτιάξει ετερναλ για το baltigo.. Πως ακριβώς γίνεται αυτό?
Προτείνω αν μείνει έτσι, να μπορούμε και οι πειρατές να φτιάξουμε ετερναλ. π.χ. στο sabaody.. πάμε, παιρνουμε όσες θέλουμε ακόμα και για νησιά που δεν έχουμε πάει και όλα κομπλέ.
Πέραν αυτού προτείνω να καταργηθεί το τριπλό πέρασμα από κάποιο νησί. Οι μαριν π.χ. κινούνται με τις ετερναλ, οι πειρατές όμως πρέπει αναγκαστικά να κάνουν στάση σε κάθε νησί ακόμα και αν έχουν περάσει τρεις φορές από εκει.
π.χ. θέλω να παω στο asuka, πρέπει αναγκαστικά να περάσω από το crown παρα το γεγονός πως έχω ήδη κάνει 4 ιστορίες εκεί. Τι άλλο να γράψω...; προτείνω σε αυτή την περίπτωση ο παίκτης να μπορεί να υπερπηδησει το νησί εκείνο. (αναφέρομαι καθαρά στους πειρατές που δεν έχουν κανένα ταξιδιωτικό βοήθημα)
Ενώ αν ήμουν ρεβο, μπορούσα απλά να πάω στο μπαλτιγκο και να πάρω ετερναλ για κάθε νησί. Έτσι έχω προβάδισμα στα μπος με καλά αντικείμενα...

_________________

Shin Kirikaya

Story Characters:
 



Back to top Go down
View user profile
Επισκέπτης
Guest



PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Wed Aug 07, 2013 11:30 pm

Roni wrote:
Θεωρώ πως αυτός ο κανόνας που είχε μπει για τις eternal που μπορούν να δημιουργήσουν οι μαριν και οι επαναστάτες συις βάσεις τους είναι εντελώς λάθος. Πέραν του γεγονότος οτι έχουν θεαματικό προβάδισμα απέναντι στους πειρατές, έχουν το δικαίωμα να φτιάξουν "κάθε" eternal. Δηλαδή για παράδειγμα ένας μαριν μπορεί να φτιάξει ετερναλ για το baltigo.. Πως ακριβώς γίνεται αυτό?
Προτείνω αν μείνει έτσι, να μπορούμε και οι πειρατές να φτιάξουμε ετερναλ. π.χ. στο sabaody.. πάμε, παιρνουμε όσες θέλουμε ακόμα και για νησιά που δεν έχουμε πάει και όλα κομπλέ.
Πέραν αυτού προτείνω να καταργηθεί το τριπλό πέρασμα από κάποιο νησί. Οι μαριν π.χ. κινούνται με τις ετερναλ, οι πειρατές όμως πρέπει αναγκαστικά να κάνουν στάση σε κάθε νησί ακόμα και αν έχουν περάσει τρεις φορές από εκει.
π.χ. θέλω να παω στο asuka, πρέπει αναγκαστικά να περάσω από το crown παρα το γεγονός πως έχω ήδη κάνει 4 ιστορίες εκεί. Τι άλλο να γράψω...; προτείνω σε αυτή την περίπτωση ο παίκτης να μπορεί να υπερπηδησει το νησί εκείνο. (αναφέρομαι καθαρά στους πειρατές που δεν έχουν κανένα ταξιδιωτικό βοήθημα)
Ενώ αν ήμουν ρεβο, μπορούσα απλά να πάω στο μπαλτιγκο και να πάρω ετερναλ για κάθε νησί. Έτσι έχω προβάδισμα στα μπος με καλά αντικείμενα...
Συμφωνώ και εγώ με τον ρονιο... Είναι αρκετά κουραστικό να περνάς απο 1 νησί 5-6 φορές και χωρίς λόγο.
Back to top Go down
ΚακοςΑντμιν
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Υπηρεσιακός Άντμιν
Posts : 1631
Location : My house...duh
Join date : 2013-07-01

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Thu Aug 08, 2013 11:11 am

Eternal και παραταξεις: Οι παραταξεις εχουν πλεονεκτηματα και αυτο ειναι το concept. Εχουν διαφορετικο στυλ παιχνιδιου και νταλκα πανω απο το κεφαλι τους και πλεονεκτηματα. Δεν θεωρω πως ειναι τοσο μεγαλο για να θεωρηθει αδικο το πλεονεκτημα αλλα αμα δειτε κατι μεγαλο να το αναφερετε.

Περασμα απο το ιδιο νησι: Blame Oda. Ετσι ειναι η μεγαλη γραμμη.
Τωρα κατι πρακτικο για εσας... Εφοσων εχετε χιλιοπερασει απο το νησι και δεν θελετε να ξαναγραψετε ιστορια σε αυτο, γραψτε μια ιστορια στην θαλασσα(10 ποστ ειναι, καντε τα και 5σειρα τσακ μπαμ και πανευκολη), γραψτε στο τελος οτι φτασατε και συγχρονισατε το pose, παρτε τα 20 χιλιαρικα αν την κανατε βιαστικα και προχειρα και παντε εκει που θελετε

_________________
Zak Kadren Villa


Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Roni
Marine
Marine
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya
Posts : 9284
Location : Shin Sekai
Join date : 2012-10-19
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Thu Aug 08, 2013 11:37 am

Πάντως θεωρώ πως είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, ακόμα και "οικονομικά" αν το δει κανείς μπορεί εύκολα να παρατηρήσει το πλεονέκτημα που θα είχε ένας ρεβο απέναντι σε έναν πειρατή (στην γραμμή πάντα).
Κλασσικό παράδειγμα είναι το asuka και το νησί του moria.
αν είσαι ρέβο απλά φτιάχνεις ετερναλ και μαζεύεις unique σπαθάκια. Μπορεί να ακούγεται λίγο αλλά δεν είναι, σκεφτείτε μόνο πως το unique που δίνει ο samurai που είναι στον moria δίνει 35 στατς πάνω κάτω (δηλαδή 350.000), το σπαθί του saga δίνει 25 (250.000) δεν είναι και άσχημα για κάποιον να γλυτώσει 600.000 αγορές από το sabaody...
όσο για το ταξίδι: Στην τελική είναι παιχνίδι εδώ, ας γίνει λίγο πιο πρακτικό. έχω και το άλλο να προτείνω. Ας μην πηδάμε νησί τσάμπα, ας υπάρχει ένα χρέος 10.000 (περίπου όσο ένα ετερναλ με πλοηγό) Φυσικά και ισχύει μόνο για νησιά που έχουμε ξαναπάει.

_________________

Shin Kirikaya

Story Characters:
 



Back to top Go down
View user profile
Destro
Administrator
Administrator


Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2474
Join date : 2012-08-12
Age : 28

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Thu Aug 08, 2013 12:44 pm

Από την στιγμή που πήγατε και γράψατε διπλές και τριπλές ιστορίες, γνωρίζοντας λίγο πολύ το τι θα προκύψει έχετε μερίδιο ευθύνης.

Το Crown Island που αναφέρεται ως παράδειγμα οδηγεί σε 3 νησιά. Από μία μονή να γράφετε και να πηγαίνατε στο κάθε νησί φτιάχνοντας eternal pose θα είχε λυθεί το θέμα.

Ούτως ή άλλως όμως, μαζί με τα νέα αντικείμενα που θα βάλουμε στο sabaody είχαμε σκοπό να προσθέσουμε και μερικές ακόμα eternal pose.
Back to top Go down
View user profile
Ryo D. Amidamaru
Pirate
Pirate
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Azazel D. Drake
Posts : 669
Join date : 2013-03-27

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Thu Aug 08, 2013 12:52 pm

ργω παλι θεωρω αδικια το οτι ολες.οι παραταξεις εχουν αποστολες εκτος απο τους πειρατες... γιατι να μην εχουμε διαφορα quest κ τετοια ? αποσο βλεπω μονο ενα υπαρχει!

_________________


By zura :

Other Sigs:
 
Back to top Go down
View user profile
Roni
Marine
Marine
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Shin Kirikaya
Posts : 9284
Location : Shin Sekai
Join date : 2012-10-19
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Thu Aug 08, 2013 3:04 pm

Δυο Quest υπάρχουν για τις αρχικές, έχουμε ζητήσει πολλές φορές να βγει και ένα δυο για την γραμμή αλλά δεν δόθηκαν ποτέ...
Τέλος πάντων, αν κάνεις το πρώτο μέρος κάποιου quest σου δίνεται το δεύτερο μέρος στο τόπικ του χαρακτήρα σου.
Αποστολές για πειρατές δεν μπορούν να υπάρχουν γιατί απλά είναι πειρατές.

_________________

Shin Kirikaya

Story Characters:
 



Back to top Go down
View user profile
el gatos
Pirate
Pirate
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Bagman
Posts : 519
Join date : 2012-10-29
Age : 30

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   Sun Aug 11, 2013 3:06 pm

Πρόταση 1
Θα ήταν ωραίο κάθε παίχτης να μπορεί να γράψει ένα χρονολόγιο όπου θα κάνει μία σύντομη περίληψη των περιπετειών που έχει περάσει ή όποιων περιπετειών θεωρεί τέλος πάντων σημαντικές ώστε να δίνει μία καλή εικόνα του χαρακτήρα του. Το χρονολόγιο θα ανανεώνεται κατά καιρούς. Το προτείνω αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί χαρακτήρες που έχουν προχωρήσει πολύ και οι υπόλοιποι δεν ξέρουμε την ιστορία τους. Γίνονται έτσι πιο εύκολες και ενδιαφέρουσες οι κοινές ιστορίες. Επίσης θα μπορούν να μπαίνουν εκεί λινκς από κάθε ιστορία ώστε να υπάρχει και κάποιο αρχείο. Είναι βοηθητικό και για τα minion ώστε να αποκτούν και αυτά σιγά σιγά ένα παρελθόν. Εναλλακτικά θα μπορούσαν αυτή τη δουλειά να την κάνουν οι συντάκτες τις εφημερίδας της κυβέρνησης αλλά νομίζω πως είναι μεγάλος φόρτος.

Πρόταση 2
Έβλεπα τα διάφορα πλοία που μπορεί να αγοράσει ο παίχτης και τα στατιστικά που δίνει το καθένα. Προτείνω να υπάρξουν και άλλα πλοία που να δίνουν διαφορετικά στατιστικά και φυσικά θα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Πχ μία γρήγορη γαλέρα θα μπορούσε να δίνει +10 ταχύτητα και να κανεί τα ταξίδια ακόμα πιο γρήγορα αλλά θα χωράει λιγότερα άτομα για πλήρωμα. Έτσι ο κάθε παίχτης θα επιλέγει το πλοίο που ταιριάζει στον χαρακτήρα του.

_________________

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Ιδέες για το παιχνίδι   

Back to top Go down
 
Ιδέες για το παιχνίδι
View previous topic View next topic Back to top 
Page 17 of 25Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek One Piece RPG :: Γενικά για το παιχνίδι :: Ιδέες και Παράπονα για το παιχνίδι-
Jump to: