Μετά τις αλλαγές που κάναμε για τους μίνιον χαρακτήρες, δημιουργήθηκε το "πρόβλημα" ότι δεν μπορούν να προστατευτούν τόσο εύκολα όσο και πριν τις αλλαγές.
Οπότε δόθηκε η εξής ιδέα:
Αλλαγές στα Minion
1) Όταν ένας παίκτης φτιάχνει μίνιον χαρακτήρα, τότε αυτός εντάσσεται απευθείας στο πλήρωμά του (ή την ομάδα του, ανάλογα την παράταξη που βρίσκεται). Το μίνιον θα είναι υποχρεωτικά από την αρχή στην παράταξη του βασικού χαρακτήρα. Αν ο βασικός χαρακτήρας ανήκει σε πλήρωμα άλλου, τότε το μίνιον εντάσσεται και αυτό εκεί. Αν ο παίκτης δεν έχει καθόλου πλήρωμα, τότε όταν φτιάξει μίνιον θα πρέπει να δημιουργήσει και πλήρωμα.
2) Τα χρήματα δημιουργίας μίνιον χαρακτήρα θα αλλάξουν. Τα ποσά ακριβώς τα κοιτάμε, αλλά το σκεπτικό είναι ότι θα ξεκινάνε από ένα ποσό και κάθε μίνιον έξτρα που θα φτιάχνεται θα κοστίζει παραπάνω (π.χ. 20.000 το 1ο, 40.000 το 2ο και πάει λέγοντας).
Αλλαγές στη Δημιουργία Πληρώματος/Ομάδας
Υποχρεωτικό σε κάθε topic πληρώματος ή ομάδας είναι να υπάρχει ένας πίνακας με την λίστα των μελών και τις εξής χρήσιμες πληροφορίες (τον κώδικα για τον πίνακα με τις πληροφορίες θα σας τον δίνουμε έτοιμο στην δημιουργία πληρώματος και εσείς θα συμπληρώνετε τα στοιχεία):
- Όνομα Μέλους (το όνομα του χαρακτήρα/minion)
- Ψευδώνυμο (το ψευδώνυμο του χαρακτήρα/minion)
- Ειδικότητα (Η ειδικότητα του χαρακτήρα/minion)
- Επικήρυξη/Φήμη (Η επικήρυξη/φήμη του χαρακτήρα/minion)
- Τύπος χαρακτήρα (Αν ο χαρακτήρας είναι main character ή minion και ποιανού)
- Χρηματική αξία (Η χρηματική αξία του χαρακτήρα/minion)
Οι παραπάνω πληροφορίες χρειάζονται για την διευκόλυνση των pvp μεταξύ πληρωμάτων.
Η σειρά με την οποία αναγράφονται τα μέλη είναι πολύ σημαντική καθώς θα καθορίζει την σειρά με την οποία θα παίξουν σε μάχη Πλήρωμα με Πλήρωμα.
Αλλαγές στις μάχες Πλήρωμα με Πλήρωμα
[Οι αλλαγές γίνονται πάνω στο υπάρχον σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι θα κρατηθούν κάποια πράγματα, όπως π.χ. αυτό με την χρηματική αξία για να βλέπει ο αμυνόμενος αν μπορεί να αρνηθεί ή όχι (το ποσό μπορεί να αλλάξει).]Όλες οι μάχες στις οποίες τουλάχιστον μία πλευρά έχει πάνω από έναν χαρακτήρα που θα συμμετάσχουν, θεωρούνται ως μάχες Πλήρωμα με Πλήρωμα.
Όλες οι μάχες γίνονται 1v1 και όχι πολλοί με πολλούς.
Η σειρά με την οποία θα γίνονται οι μάχες, καθώς και το ποιος θα παλέψει ποιον, εξαρτάται από την σειρά με την οποία αναγράφονται τα μέλη στη σελίδα του πληρώματος. Το πρώτο μέλος του ενός πληρώματος, θα παλέψει το πρώτο του άλλου πληρώματος etc.
Αντί για αυτό, μπορούμε να βάζουμε τον επιτιθέμενο να γράφει με τι σειρά θέλει να βάλει τα μέλη του και τον αμυνόμενο να γράφει αντίστοιχα τη σειρά με την οποία θέλει να βάλει τα δικά του. (Αυτό θα γίνεται μέσα σε κώδικα hide οπότε ο 2ος δεν θα ξέρει τι σειρά έχει βάλει ο 1ος, μέχρι να κάνει ο ίδιος ποστ με την σειρά του δικού του πληρώματος).
Η μάχη συνεχίζεται μέχρι μία πλευρά να μην έχει καθόλου άλλα μέλη, και οι παίκτες δεν ανακτούν ζωή μέχρι όλες οι μάχες να τελειώσουν. Επίσης, βραβεία δεν μπαίνουν στο τέλος κάθε ξεχωριστής μάχης αλλά στο τέλος της γενικής "μάχης" και το νικητήριο πλήρωμα παίρνει βραβεία πληρώματος (όχι βραβεία παίκτη εναντίον παίκτη).
Αν κάποιο μέλος χάσει στους 3 πρώτους γύρους της μάχης, αλλά είχε ήδη πάρει μέρος σε μάχη σε προηγούμενο γύρο, δε μπορεί να πεθάνει καθώς έχει ήδη επιβιώσει μία μάχη και δεν έχασε στους 3 πρώτους γύρους.
Παράδειγμα: Οι δύο πλευρές γράφουν την σειρά με την οποία θα επιτεθούν οι παίκτες τους.
Επιτιθέμενοι: Buggy Pirates
1. Buggy the Clown
2. Mohji
3. Richie
4. Cabaji
Αμυνόμενοι: Straw Hat Pirates
1. Luffy
2. Zoro
3. Nami
Πρώτος γύρος:
1. Buggy vs Luffy – Winner: Luffy
2. Mohji vs Zoro – Winnder: Zoro
3. Richie vs Nami – Winnder: Richie
4. Cabaji (standing by)
Καθώς και οι δύο πλευρές έχουν ακόμα ενεργά μέλη, η μάχη συνεχίζεται χωρίς να γίνει ανάκτηση ζωής. Οι δύο πλευρές γράφουν πάλι τη σειρά με την οποία θα γίνουν οι μάχες. (Αν η σειρά βγαίνει από την σειρά με την οποία είναι γραμμένοι στο πλήρωμα, απλά αφαιρούν τα μέλη που έχασαν και κρατάνε τα υπόλοιπα ίδια. Αλλιώς, αν η σειρά πάει ανάλογα με το πώς θα την γράψουν οι παίκτες, μπορούμε να την εναλλάσσουμε και να βάζουμε τον αμυνόμενο να την γράφει πρώτος και τον επιτιθέμενο δεύτερο, στον δεύτερο γύρο και μετά πάλι αντίστροφα κλπ)
Επιτιθέμενοι: Buggy Pirates
1. Richie
2. Cabaji
Αμυνόμενοι: Straw Hat Pirates
1. Luffy
2. Zoro
Δεύτερος γύρος;
1. Richie vs Luffy – Winner Luffy
2. Cabaji vs Zoro – Winner Zoro
Νικητές της μάχης, οι StrawHatPirates!
Αλλαγές στις μάχες με Μπος
1) Αν κάποιος παίκτης χάσει από μπος, θα μπορεί κάποιος άλλος να τον σώσει (μέσα στις 2 ώρες που είναι το όριο). Αν κερδίσει τότε σώζει τον παίκτη που είχε χάσει αλλά το όνομά του δεν μπαίνει στην λίστα νικητών και δεν παίρνει τα βραβεία νίκης με το μπος. Αν θέλει να πολεμήσει το μπος για να πάρει τα βραβεία, μπορεί να το κάνει αλλά θα πρέπει να κάνει άλλα 10 ποστ ιστορίας (δηλαδή στην περίπτωση που σώσει κάποιον από μπος και θέλει να το νικήσει και για τα βραβεία, θα πρέπει να κάνει 20 ποστ ιστορίας). Κάποιος παίκτης θα μπορεί να σωθεί είτε από άλλον παίκτη, είτε από μίνιον χαρακτήρα δικό του, είτε από μίνιον χαρακτήρα άλλου παίκτη.
2) Αν νικήσεις ένα μπος που δίνει στατιστικά, να μπορείς να τα μοιράσεις όπως θέλεις στους χαρακτήρες σου, οι οποίοι όμως βρίσκονται στο ίδιο νησί εκείνη την χρονική στιγμή.