Greek One Piece Role Playing Game
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 26 on Sat Nov 14, 2015 6:26 pm
Affiliates




Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Άλλοι Καταζητούμενοι
Άλλοι Φημισμένοι
Ομάδες Ναυτικών
Justice Demand
The Τread of Justice
Adv. Shades Squad
Roser Ritter
Ομάδες Κυνηγών
Wolfpack

Share | 
 

 Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Destro
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2480
Join date : 2012-08-12
Age : 28

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 4:00 pm

Μεταφέρονται εδώ...

DIRK wrote:
Με την ένταξη τους στις κατηγορίες περα απο καποια βραβεια που πιθανόν να βάλετε προτείνω να εχουν και τα εξης πλεονεκτήματα

Ας ξεκινήσω

Κάθε yonkou δικαιούστε να δημιουργήσει 4 νησιά(στο μέλλον βλέπουμε για περισσότερα) υπο την προστασία του  τα οποια θα μπορεί να αναβαθμίζει και οσο το αναβαθμίζει τοσα λεφτά θα παίρνει τον μηνά(λεπτομέρειες παρακάτω)

shichi Ότι και οι yonkou μονο που ο αριθμος περιορίζετε στα 2 νησιά. Επίσης παίρνει μισθό απ την κυβέρνηση για τις υπηρεσίες του αλλα μειωμένο σε σχέση με τον μισθό των vice κτλ.

va-a-cp, revo Παίρνουν μισθό απο τις παρατάξεις τους/μήνα .Στις βάσεις θα υπάρχουν ηδη χτισμένες εγκαταστάσεις τις οποιες απλά θα αναβαθμίζουν (περιορισμός: δεν γινεται να χτιστεί εργοστάσιο εκεί καθως ηδη θα λαμβάνουν μισθο )


Τα νησια θα μπορούν να κατακτηθούν. Σε αυτά τα νησια αν παει κάποιος ,ο ιδιοκτήτης θα εχει το δικαίωμα να αμυνθεί της περιοχής του και να του κανει πβπ ακομα και αν ο αλλος ειναι 3 κατηγορίες κατω καθως θα πρόκειται περί καταπάτησης ιδιοκτησίας...(δεν θα ειναι αναγκαστικό να περάσει κάποιος απο εκει γι αυτο μπαίνει το παραπάνω)

Για να κατακτηθεί ένα νησί πρέπει κάποιος να περάσει το εγκατεστημένο σύστημα άμυνας (αναλυση πιο κάτω) και να μείνει για 30 ώρες στο νησί (30 ώρες απ την στιγμή που πέρασε το συστημα αμυναςη νικησε κάποιο μιννιον που άφησε εκει ο ιδιοκτήτης ή αν δεν υπαρχουν τα 2 προηγούμενα τοτε 30 ωρες απ το πρώτο του ποστ στο νησί)

Για να δημιουργηθεί ένα νησί δεν θα κοστίζει τίποτα αλλα απο εξοπλισμό δεν θα περιέχει τίποτα, έτσι θα μπορεί να κατακτηθεί χωρις ιδιαίτερη δυσκολία

Τα νησιά αυτά μπορούν να γίνουν στον νέο κόσμο απ τους Yonkou

Οι shichibukai μπορούν να τα δημιουργήσουν σε νέο κόσμο και στο δεύτερο μισό της γραμμής (μετά απο jaya-water 7)

Οι marine-revo θα μπορούν να κάνουν νησιά βάσεις

Οι bounty hunters  θα μπορούν να δημιουργήσουν 1 δικο τους νησι ή θα μπορούν να χρησιμοποιούν βάσεις των μαριν για να προπονηθουν

Θα υπάρχουν eternal pose σε μαγαζιά νησιών ωστε αν θέλει να πάει κάποιος και να επιτεθεί , να μπορεί να το κάνει . Αυτός που το δημιουργεί αποκτά αυτόματα μια , όπως και το πλήρωμά του ή η ομάδα του

Τις περιγραφές των νησιών αυτών τις φτιάχνουν αυτοί που δημιουργούν τα νησιά.Εαν κατακτηθούν απο κάποιον άλλο όμως δεν μπορεί να αλλάξει ολοκληρωτικά την περιγραφή αλλα κάποιο μέρος της μόνο ωστε να μην υπάρχει πρόβλημα ιστοριακα..Σκεφτείτε για παράδειγμα να εχει κάνει κάποιος ένα νησί-πόλη στυλ water 7 και ο άλλος να λέει πως είναι μια έρημος ..

Τα αναγκαία ποστ ιστοριας γίνονται 5 είτε ειναι ο ιδιοκτήτης ειτε ο κατακτητής




Χτίσιμο σε νησιά και αναβαθμίσεις



Ο παίκτης θα μπορεί να χτίσει τα εξής
Προπονητικό κέντρο ( κοστος ? )
εδώ ο παίκτης θα μπορει να  πληρώσει κάποιο ποσό και να αποκτήσει στατιστικά  .Όσο μεγαλύτερο το level τόσο λιγότερο θα χρειάζεται να καθίσει στο νησί και λιγότερο θα κοστίζουν τα στατιστικά που παίρνει απο εκεί (αν θελετε μπορουμε να βαλουμε και χακι εδω
Σημείωση(οι μαριν - cp απλά θα αναβαθμίζουν τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στις βάσεις)


Εργοστάσιο
Απο αυτό θα βγαίνουν τα λεφτά/μήνα που θα παίρνει ο παίκτης . Μεγαλύτερο level- περισσότερα μπελι..Το κέρδος πάει μονο στον ιδιοκτήτη .Εαν επιλέξει ο ιδιος μπορει να δωσει και στο πλήρωμα του(επίσης μπορει να αφήνει και κάποιο ποσο στην αποθήκη ωστε είτε να αποφύγει να χάσει λεφτα απο πβπ, είτε να τα πάρει κάποιος απ το πλήρωμά του .Αν κατακτηθεί το νησι τοτε μπορουν να κλαπούν τα λεφτα)
(8 level) κοστος χτισίματος 50.000 (κέρδος 10.000/μηνα) και κοστος αναβάθμισης
2ο επίπεδο : 50.000 (κέρδος 20.000/μηνα)
3ο επίπεδο : 60.000 (κέρδος 30.000/μηνα)
4ο επίπεδο : 70.000 (κέρδος 40.000/μηνα)
5ο επίπεδο : 80.000 (κέρδος 50.000/μηνα)
6ο επίπεδο : 90.000 (κέρδος 60.000/μηνα)
7ο επίπεδο : 100.000 (κέρδος 80.000/μηνα)
8ο επίπεδο : 300.000 (κέρδος 100.000/μηνα)

Σημείωση
Οταν αναβαθμίζετε ένα επίπεδο, ο ιδιοκτήτης παίρνει μονο τα λεφτα του αντίστοιχου επίπεδου..Για παράδειγμα αν έχει φτάσει στο 8ο επίπεδο δεν παίρνει 100 χιλιάδες + 80 του 7ου επίπεδου +60 του 6ου επιπέδου κτλ, αλλα μονο 100)





Σύστημα Άμυνας
Για να μπορέσει να πάει κάποιος να επιτεθεί στο νησί αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι εκεί (αρα δεν θα υπαρχει και αμυνα) θα υπάρχει το σύστημα άμυνας. Σε αυτό θα υπάρχουν 5 επίπεδα, όσο μεγαλύτερο το επίπεδο τόσο λιγότερες πιθανότητες έχει ο αντίπαλος να μπει
πχ  1ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 1 ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει
2ο επίπεδο - ζαρι 6απλευρο. Αν φέρει 2 και καω ο αντιπαλος δεν μπαινει (με οτιδήποτε άλλο παει)
και στο 5ο επίπεδο ο αντίπαλος πρέπει να φέρει 6 για να μπει. Με οτιδήποτε άλλο μένει έξω .
ΣημείωσηΑν ο ιδιοκτήτης είναι στο νησί το σύστημα αυτό δεν ισχύει
(5 λεβελ-5 επίπεδα) κοστος χτισίματος 80.000 και κοστος αναβάθμισης 2ο επίπεδο: 50.000
3ο επίπεδο: 80.000 4ο επίπεδο: 100.000 , 5ο επίπεδο: 120.000

Αποθήκη
Εδω θα μπορεί να αποθηκεύει αντικείμενα εφόσον ο χώρος αποθήκευσης του είναι γεμάτος η δεν θέλει να κουβαλα κάτι επάνω του (5 λεβελ-5 θέσεις) κοστος χτισίματος 30.000 και κοστος αναβάθμισης 20.000/θεση


Ιατρείο

Ιαση της ζωης του (2 επίπεδα) κόστος χτισίματος 100.000 (ίαση μισης ζωής)  
2ο επίπεδο 80.000 (Άμεση ίαση)
Σημείωση(ισχυει μονο αν βρίσκεται στο νησι του και χρησιμεύει σε περιπτώσεις που πανε να του επιτεθούν είτε δυο άτομα μαζι, είτε npc.Για παράδειγμα αν νικήσει τον Α παικτη και επιτεθει καπακι ο Β τοτε αν εχει το 1ο επιπεδο γινεται +50% η ζωη του)

_________________
Back to top Go down
View user profile
Destro
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2480
Join date : 2012-08-12
Age : 28

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 4:02 pm

metalgunner wrote:
πολη καλη ολη η προταση.Μερικες ενστασεις μονο σε καποιες τιμες εχω αλλα ειναι λεπτομερειες αυτα

_________________
Back to top Go down
View user profile
Destro
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2480
Join date : 2012-08-12
Age : 28

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 4:02 pm

Mayakovsky wrote:
και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.

Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)

Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί.
Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.

Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες.
π.χ
Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή  μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.

Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo  να δυσκολεύει αρκετά.

Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)

Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό

Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh  να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.

Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.

(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση)

_________________
Back to top Go down
View user profile
Destro
Administrator
Administrator
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Destro
Posts : 2480
Join date : 2012-08-12
Age : 28

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 4:02 pm

DIRK wrote:
Mayakovsky wrote:
και γω συμφωνώ αν και για άμυνα μου φαίνεται πιο λογικό να αφήνει πίσω του κάποιο boss npc. και να το αναβαθμίζει με χρήματα αναλόγα. Δηλάδή να του ανεβάζει στατιστικά κατα το δοκούν με το στατ να κάνει 10.000. Το μπος που θα έχει για άμυνα ( επειδή είναι πολύ ακριβό αν ξεκινάει με όλα τα στατ 0) μπορεί να ξεκινάει με τα στατς που θα είχε ένας παίκτης που μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι και απο κι και ύστερα να αναβαθμίζεται. Έτσι θα μπορεί να πάει όποιος θέλει στο εν λόγο νησί να κάνει ιστορία μα αν θέλει να κλέψει τον κάτοχο του θα πρέπει να κάνει το μπος.


Για το χώρο εκπαίδευσης θα ήταν ίσως καλύτερα αν πήγαινε με 15.000 το στατ και να προσθέτει όπου θέλει ο κάτοχος του χώρου ( προτείνω να είναι πιο ακριβό αφού θα το βάζει όπου θελει και δεν θα είναι από αντικείμενο. Ίσως μάλιστα και 15κ να ναι λίγα.)


Για τους marines και τους revo όμως αυτό δεν μπορεί να ισχύει αφού δεν θα έχουν δικό τους νησί.
Έτσι μπορούν όλοι να αναβαθμίζουν την ίδια βάση και να έχουν ότι και οι παραπάνω[/color]. Η διαφορά θα είναι ότι το κέρδος από ένα π.χ. εργοστάσιο που έχτισα εγώ θα διαιρείται και θα πηγαίνει σε όλους όσους είναι στην παράταξη ανάλογα με το rank τους. Εγώ θα μπορούσα να παίρνω κάτι παραπάνω αλλά κάτω από τα μισά. Αντίστοιχα θα μπορούν όλι να εξασκηθούν στο κέντρο εκπαίδευσης ή να βάλουν κάτι στην αποθήκη αν υπάρχει χώρος.

Θα μπορούσαν επίσης αυτές οι δυο παρατάξεις να κατακτούν νησιά τα οποία θα πηγαίνουν σε ανάλογη σφαίρα επιρροής. Πράγμα που θα μπορούσε να δίνει κάποια χρήματα στην παράταξη που θα τα διαχειρίζεται όπως νομίζει. ( είτε σε κτήρια είτε ανα άτομο) . Το πως κατακτά κανείς ένα ουδέτερο νησί μπορεί να ρυθμιστεί από διάφορους παράγοντες.
π.χ
Να υπάρχει ένα στάνταρ μπος ή  μια διαδικασία- δοκιμασία που θα γίνεται για την κατάκτηση ενός μέσου νησιού.

Αν όμως είναι κοντά σε βάση marine ή revo  να δυσκολεύει αρκετά.

Αν είναι βάση να είναι προφανώς ακόμη πιο δύσκολο ( ειδικά αν είναι βάση που υπάρχει εκ προοιμίου δλδ δεν την έστησαν τα μέλη της παράταξης)

Οι cp πέρα από τις εγκαταστάσεις προτερήματα των Marines θα μπορούσαν να παίρνουν κάποιον έξτρα μισθό


Οι bh να πληρώνονται για ότι κάνουν. έτσι αν πάρουν ένα νησί για λογαριασμό των marines να πάρουν ένα ποσό. Έτσι αν εγώ θέλω με τους marine τον τάδε που είναι bh  να έρθει να με βοηθήσει, συμφωνώ μαζί του ( και ανακοινώνω σε κάποιον admin το ποσό που θα πάρει από την παράταξη) Αν ο bh π/χ πάρει ένα νησί μπορεί να το δίνει στην κυβέρνηση για κάποια στάνταρ χρήματα.


Ίδιου τύπου συμφωνίες μπορούν να γίνουν και με revo- πειρατές.

(τα έχω προχειρογραμμένα απλά σας το λέω σαν κόνσεπτ όχι σαν τελική πρόταση)


Αυτο μπορεις να το κάνεις στο νησι αν είσαι ο ιδιοκτήτης.Κάνεις ένα minnion η και παραπάνω και τα αναβαθμιζεις ειτε μεσω αντικειμενων ειτε μεσω του προπονητικού κέντρου , αρα δεν υπαρχει αναγκη να κανεις συστημα αμυνας (εδω επιλεγείς)Προσωπικά θα έφτιαχνα ένα δυνατό μινιον


Οι τιμες είναι όλες ως παράδειγμα. Οι αντμιν θα φτιαξουν το τελικο σύστημα!

Αυτο με την σφαίρα επιρροής μου άρεσε !


Θα μπορούσε να μαζεύει λεφτα η παραταξη και να δημιουργει με αυτα ένα νησι (το οποιο θα θεωρειτε οτι κατακτα ) σε αντιθεση με τους πειρατες που τα δημιουργούν δωρεαν (θα πληρώνουν γιατι με το που το κατακτουν θα είναι εξοπλισμένο με όλα τα κτίσματα στο 1ο επίπεδο ..Οι πειρατες πρεπει να τα χτιζουν απ την αρχη-αυτο το βαζω για αντιβαρο αν και θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο γιατι οι πειρατες δεν θα έχουν μισθο-)



Και αυτό καλό ..Απλά αν θέλει ο bh το κρατάει για τον εαυτό του! Στους πειρατές όμως δεν νομιζω ομως να δουλευει και τοσο καθως δυσκολα πειρατης δεν θα κρατουσε κατι για πάρτη του...Εγώ ας πούμε θα έδινα το νησί για τα λεφτά και μετα να το έπαιρνα με την βια πίσω

_________________
Back to top Go down
View user profile
Mayakovsky
Revolutionary
Revolutionary
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis
Posts : 977
Location : Mandos Halls
Join date : 2012-11-06
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 9:18 pm

Γενικά είμαι της άποψης ότι αυτή η προσθήκη όπως και κάθε άλλη καλό θα ήταν να χρησιμοποιεί όσα ήδη υπάρχουν στο παιχνίδι και να κρατάει τις νέες προσθήκες στο0 ελάχιστο. Με τρόπο τέτοιο ώστε να αυξάνεται το ενδιαφέρον αλλά όχι η πολυπλοκότητα.

Εγώ λέω πως σύστημα άμυνας μόνο με ζάρι (αν το κατάλαβα σωστά) δεν πολύ λέει γιατί παίζει να μην μπεις από τύχη ή να μπεις από τύχη και μόνο, άρα καλύτερα θα ήταν να είναι μόνο boss του νησιού που εσύ θα κάνεις. Θα του φέρεις όπλα θα του αγοράσεις στατς από το προπονητικό κέντρο κλπ. Μάλιστα θα ήταν ωραίο το εξής: αν εγώ έρθω στο νησί και δεν κάνω το boss σου τότε απλά κάνω μια ιστορία. Αν το κάνω και το νικήσω γίνεται ότι κανονικά θα γίνονταν αν νικούσα (κατακτώ το νησί και παίρνω τα φράγκα, το boss εξαφανίζεται και εσύ παίρνεις(- ή και όχι; ) τα χρήματα που σου κόστισε ή κάποιο ποσοστό. Αν τον νικήσω σε 3 ζαριές επιλέγω αν θέλω να τον κρατήσω με άλλο όνομα και φωτογραφία για δικό μου boss.


Για το προπονητικό κέντρο. Αυτό που προσθέτω δεν είναι το οικονομικό είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως και ένα μαγαζί νησιού, ας πούμε ότι είνια μαγαζί για στατς! Πασ πληρώνεις φεύγεις χωρίς ιστορία  και χρόνο.

Δεν χρειάζεται να δημιουργούν όλοι νησιά γιατί θα γίνει χαμός. Να υπάρχει αυτή η δυνατότητα αλλά περιορισμένα. Για τους πειρατές-bh limit  στο οριο των νησιών που δημιουργούν ανα crew ( όπως προτείνει ο dirk). Για marines- revo limit  ανά παράταξη στη δημιουργία + ο kakumeika- Head chief admiral(η όπως λέγεται) αν έχουμε τέτοιο μπορεί να πάρει και ένα για πάρτη του έξτρα. Αυτές όμως οι παρατάξεις έχουν δικαίωμα να έχουν σφαίρα επιρροής στα ήδη υπάρχοντα νησιά. Και η παράταξη να παίρνει κάποια χρήματα ανάλογα με το πόσα νησιά είναι στη σφαίρα επιρροής της.

Σφαίρα επιρροής: Νησί που υπάρχει η δημιουργήθηκε και ανήκει σε κάποια παράταξη ή  αν πρόκειται  για bh-pirate σε άτομο παράταξης.( οι δυο τελευταίοι θα μπορούν να το κάνουν αυτό από την γραμμή και ύστερα όπου το ναυτικό δε τα έχει όλα υπό πλήρη έλεγχο.) Η σφαίρα επιρροής επεκτείνεται όταν ένα νησί κατακτιέται από μέλος παράταξης. Αν πρόκειται για νησί που περιέχει κάποια αναβάθμιση αυτή καταστρέφεται (μερικώς ή ολοκληρωτικά; ). Κάθε μέλος της παράταξης ( ή και περισσότερα) που υπερασπίζεται το νησί έχει δικαίωμα να δώσει μάχη ενάντια στον κατακτητή. Η κατάκτηση του νησιού γίνεται με τρόπο που θα ορίσουν οι admin . Προτείνω όμως να φτιαχτεί ένας μίνι χάρτης ( απλά κουκίδες) ώστε νησιά κοντινά σε βάση της αμυνόμενης παράταξης να είναι δυσκολότερο να πέσουν, προφανώς η βάσεις να είναι ακόμη πιο δύσκολο. Επίσης η κατάκτηση του νησιού να γίνεται μέσα από συγκεκριμένη ιστορία που θα λέει [ αρχη-κατάκτηση(or sοmething)] . ώστε η αντίπαλη ομάδα να μπορεί να δράσει ώσπου να τελειώσει η ιστορία.  Να επιτρέπονται συμμαχίες ( επι πληρωμή ή και όχι; )μεταξύ παρατάξεων bh-pirates με το ρίσκο που ενέχουν ( έτσι όπως ο pirate  μπορεί να κάνει λαδιά το ίδιο μπορει ο bh και μετά ας τα βγάλει ο καθένας πέρα με όλη την παράταξη που τον κυνηγάει).

Buster call: Οι Marines μπορούν να καλέσουν κατά την υπεράσπιση ενός νησιού  έναντι χρηματικού αντίτιμου ( ως παράταξη τα λεφτά) στην περίπτωση αυτή η κατάκτηση σταματάει και ο κατακητής έχει 2 μέρες διορία να τελειώσει την ιστορία και να φύγει από το νησί. Αλλιώς είτε πεθαίνει είτε πάει Impel χωρίς πολλά πολλά Razz

Riot : αντίστοιχο όπλο με τους Martines μόνο που δεν είναι αμυντικό αλλά επιθετικό, πάλι υπάρχει αντίτιμο και περιθώριο αποχώρησης από το νησί. ( χάνει απο buster call άρα θα πρέπει να είανι ελάχιστα πιο φθηνό) στα ειδικά αυτά μέσα 
Marines είναι λογικό να είνια καλύτεροι από τους revo λόγο οργάνωσης και δύναμης.


Τέλος για τους πειρατές να μπει το looting δλδ πάει σε ένα νησί κάνει σαματά ( δένρει κάποιο μπος; ή ότι άλλο θέλουν οι admins) και παίρνει την αξία λεηλασίας του  νησιού.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Επισκέπτης
Guest



PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 10:00 pm

Quote :
αν εγώ έρθω στο νησί και δεν κάνω το boss σου τότε απλά κάνω μια ιστορία. Αν το κάνω και το νικήσω γίνεται ότι κανονικά θα γίνονταν αν νικούσα
ωραιο αυτο!


Quote :
Αν το κάνω και το νικήσω γίνεται ότι κανονικά θα γίνονταν αν νικούσα (κατακτώ το νησί και παίρνω τα φράγκα, το boss εξαφανίζεται και εσύ παίρνεις(- ή και όχι; ) τα χρήματα που σου κόστισε ή κάποιο ποσοστό. Αν τον νικήσω σε 3 ζαριές επιλέγω αν θέλω να τον κρατήσω με άλλο όνομα και φωτογραφία για δικό μου boss.

Η πρόταση μου αφορά minnions, όχι μπος που πάμε και πολεμάμε.
(αν αποφασιστεί να μπουνε μπος ειναι αλλο θεμα και είναι ωραίο έτσι όπως το έγραψες)  Για παράδειγμα μπορώ να αφήσω και ολα τα μινιονς μου σε ενα νησι και να πρέπει να παλέψει κάποιος με ολα για να περάσει(δεν είναι απαραίτητο πως θα είναι και δυνατά όμως). Στους οργανωμένους θα ήταν καλύτερο να υπήρχε μπος εκτός των μινιονς ως πλεονέκτημα της παράταξης και μεγαλύτερη δυσκολία για τους άλλους.


Quote :

Buster call: Οι Marines μπορούν να καλέσουν κατά την υπεράσπιση ενός νησιού  έναντι χρηματικού αντίτιμου ( ως παράταξη τα λεφτά) στην περίπτωση αυτή η κατάκτηση σταματάει και ο κατακητής έχει 2 μέρες διορία να τελειώσει την ιστορία και να φύγει από το νησί. Αλλιώς είτε πεθαίνει είτε πάει Impel χωρίς πολλά πολλά

Εγω σκέφτηκα κατι σε pacifista units σαν ενισχύσεις και το buster call να χρησιμοποιείτε μονο για την καταστροφή του νησιού (θα είναι πολύ ακριβό φυσικά και θα προϋποθέτει ο ιδιοκτήτης να χάσει ) !!

Quote :

Δεν χρειάζεται να δημιουργούν όλοι νησιά γιατί θα γίνει χαμός. Να υπάρχει αυτή η δυνατότητα αλλά περιορισμένα. Για τους πειρατές-bh limit  στο οριο των νησιών που δημιουργούν ανα crew ( όπως προτείνει ο dirk). Για marines- revo limit  ανά παράταξη στη δημιουργία + ο kakumeika- Head chief admiral(η όπως λέγεται) αν έχουμε τέτοιο μπορεί να πάρει και ένα για πάρτη του έξτρα. Αυτές όμως οι παρατάξεις έχουν δικαίωμα να έχουν σφαίρα επιρροής στα ήδη υπάρχοντα νησιά. Και η παράταξη να παίρνει κάποια χρήματα ανάλογα με το πόσα νησιά είναι στη σφαίρα επιρροής της.
Εδω έχεις ένα δικιο και τώρα που το ξανασκέφτομαι καλύτερα θα ήταν να πάει 2 νησια ανα όλους (yonkou/shichi/marines κτλ)


ΥΓ το kakumeika δεν ειναι τίτλος του αρχηγού των επαναστατών! Σημαίνει επαναστάτης και ειναι απλά το ψευδώνυμο του Dragon! Το άλλο είναι fleet admiral!
Back to top Go down
Επισκέπτης
Guest



PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 10:08 pm

Α επίσης καλό θα ήταν να χειρίζονται οι ιδιοκτήτες των νησιών τα μπος/μινιονς (οποιο μπει) στις μάχες ..Νομιζω οτι θα ηταν καλύτερο!
Back to top Go down
Επισκέπτης
Guest



PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Sun Jun 23, 2013 11:56 pm

Mayakovsky wrote:
το loot  σαν ιδέα σου άρεσε δίρκιε;
Έξυπνο και ωραίο σαν προσθήκη αν το φτιάξουνε καλα!(πχ κατι που μου περασε απ το μυαλό τώρα: οι yonkou οι οποίοι θα είναι οι δυνατότεροι πειρατες να μπορούν να έχουν και το πλεονέκτημα του loot  και την δημιουργία κάποιου ''εργοστασιου'' σε αντιθεση με εμας τους απλους που θα μπορουμε να κανουμε μονο loot(υπάρχει κάτι παρόμοιο στο pockie pirates αλλα δεν μου είχε περάσει καθόλου στο μυαλό για εδώ)..Αν έχεις όρεξη ανέλυσε το λίγο παραπάνω! πχ απο τι θα εξαρτάται η αξια της λεηλασιας , απο τα κτίσματα που υπάρχουν η απο κατι άλλο  και τα λοιπά!

ΥΓ το γραφω εδω γιατι στο σπαμ θα χαθει και ισως δεν το δουν μερικοί !!
Back to top Go down
Mayakovsky
Revolutionary
Revolutionary
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis
Posts : 977
Location : Mandos Halls
Join date : 2012-11-06
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Mon Jun 24, 2013 12:26 am

loot:

Υπάρχοντα νησιά: Θα πρέπει αφενός να εξαρτάται από το είδος του νησιού. Άλλο να λεηλατηθεί ένα νησί με πλούσια πόλη και άλλο να λεηλατηθεί ένα νησί που δεν υπάρχει ψυχή. Θα έχει νόημα για τους πειρατές και μόνο. Θα επιτρέπεται σε όλα τα νησιά, όμως όσα είναι πρίν τη γραμμή δεν θα μπορούν να κατακτηθούν από κανέναν πειρατή (πλην ίσως από shici) άρα θα υπάρχει μόνο loot. Γενικά η λεηλασία θα πρέπει να δίνει πιο πολλά από όσα η κατάκτηση αλλά να αυξάνει υπερβολικά και το bounty ( ανάλογα βέβαια και με το νησί) Σε κάθε περίπτωση για να γίνει θα πρέπει να είναι μια διαδικασία ανάλογη με την κατάκτηση ενός νησιού, που θα απαιτεί μάχη με κάποια boss. Επίσης θα είναι ειδική ιστορία έτσι ώστε να το ξέρουν τα μέλη της παράταξης στην οποία ανήκει το νησί και να μπορούν να πράξουν ανάλογα. Σε περίπτωση Loot όπως και στην κατάκτηση  νησιού δεν παίζει ρόλο το lvl για το pvp έτσι αν ο μαρίν που θα έρθει είναι master και ο πειρατής normal αναγκαστικά θα γίνεται μάχη.

Κατασκευασμένα νησιά:  Εδώ τα χρήματα εξαρτώνται μόνο από το κόστος των εγκαταστάσεων και των αντικειμένων. Αν στεφθεί με επιτυχία καταστρέφονται όλα και ο πειρατής παίρνει την αξία τους.

Σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει σε νησί κάποιου είδους εγκατάσταση τότε εκείνη καταστρέφεται από loot.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Mayakovsky
Revolutionary
Revolutionary
avatar

Όνομα Χαρακτήρα : Sebastain Michaelis
Posts : 977
Location : Mandos Halls
Join date : 2012-11-06
Age : 26

Character sheet
Remaining Health: 100%

PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   Mon Jun 24, 2013 12:40 am

Για τις εγκαταστάσεις και προσθετικά σε όσα έχει πει ο Dirk αλλά και έχω γράψει ως τώρα.\

Αν υπάρχουν σφαίρες επιρροής στα αρχικά νησιά τότε είναι λογικό σε εκείνα να μπορούην να γίνουν εγκαταστάσεις και αναβαθμίσεις. Ίσως περιορισμένες αλλά να μπορούν. Π.χ είναι το Kashuan στους marine μπορούν να στήσουν ένα φυλάκιο  που θα λειτουργεί ως boss ή crew boss. ή να στηθεί μια βάση εκπαίδευης και στρατολόγησης νέων marines, πράγμα χρήσιμο και για ιστορίες. Επίσης αν οι marines- revo μπορούν να στήσουν βάση στρατολόγησης αυτό θα πρ΄πει να έχει κάποιο κόστος περιοδικό, και για αντάλλαγμα να παίρνουν ας πούμε στάτς; φυλάκια; ή ακόμη καλύτερα δυνάμεις για να κατακτήσουν κι άλλα νησιά;

Αυτή η περίπτωση είναι κάπως πιο σύνθετη, δηλαδή οι marines-revo αν θέλουν ένα νησί  θα πρέπει να το επανδρώσουν κιόλας. Δεν πάει η σφαίρα επιρροής όπως με τους πειρατές, οπότε οι βάσεις μπορούν να δίνουν κάποιο κόσμο περιοδικά, διαθέσιμο για να επανδρώνει φυλάκια ( που θα έχουν κόστος τέτοιο κόσμο) Αν όμως δεν στηθεί φυλάκιο τότε το νησί μπορεί να μένει αφύλακτο. ξέρω ότι έτσι είναι πιο σύνθετο, απλά είναι ένας άλλος διαχωρισμός για τις παρατάξεις. Δλδ σε ότι αφορά την άμυνα ο pirate-bh αφήνει τον πιστό Minion σύντροφό του ή πληρώνει και κάνει ένα μπος. Μια οργανωμένη όμως παράταξη ( όπως και στο anime) στήνει ένα φυλάκιο και ανάλογα με το μέγεθος του μπορεί να αγοράσει ύστερα κάποιο boss.  Από την άλλη αν μια ακόμη μονάδα μέτρησης είναι υπερβολή μπορεί να γίνει το ίδιο απλά οι προηγούμενοι αριθμοί θα είναι belli.

Anyway το προχωρήσαμε πολύ το πράγμα και μπορεί να γίνει ακόμη πιο σύνθετο. Αν έχει νόημα το βλέπουμε πιο συγκεκριμένα αλλά σε αυτή την φάση δεν ξέρω αν έχει νόημα να αναλυθεί περισσότερο. Δλδ π.χ ( και είναι το τελευταίο) το πόσοστό που καταστρέφει το Loot  ένα νησί αν έχει τέτοιες αναβαθμίσεις θα μπορούσε να κριθεί από  10 εδρο ζάρι και ανάλογα να χάνονται πράγματα. Δεδομένου ότι μπορεί κάποιος να λεηλατήσει ένα νησί σκοτώνοντας και τους μισούς marines.( ντάξει αυτό είναι όμως tοo much )

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)   

Back to top Go down
 
Yonku-Shici-κτλ. (Ιδέες)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek One Piece RPG :: Γενικά για το παιχνίδι :: Ιδέες και Παράπονα για το παιχνίδι-
Jump to: